۱۳۹۰/۷/۲

احمدی نژاد : مردم امریکا به دنبال ازادی بیان هستند / سه میلیون کارتن خواب در نیویورک وجود دارد!

 
 
 
 مصاحبه احمدی نژاد با چند رسانه امریکایی
 احمدی نژاد  در مصاحبه با شبکه سی ان ان در پاسخ به سوال ترک سالن از سوی نمایندگان کشورهای جهان گفت :
« سوال خوبی پرسیدید بنده این موضوع را از دیدگاه دیگری برایتان روشن می کنم. قضیه ساده تر از این حرفهاست . من کسانی را که از سالن خارج شدند را نمایدگان واقعی مردم کشورشان نمی دانم و معتقدم کسانی که از سخنرانی بنده فرار کردند بدلیل ترسشان از رسوایی بوده و از روبرو شدن با حقیقت بزرگ تاریخ واهمه دارند. نمایندگانی که باقی ماندند انسانهای شریفی بودند که بر از قلب ملتها برخاسته اند و نماینده راستین کشورشان هستند.»
 
 احمدی نژاد در پاسخ به سوال شبکه ان بی سی  مبنی بر ارزش شدن شان رییس جمهور اسلامی در پی خروج نمایندگان هنگام سخنرانی گفت :
« اشتباه می کنید این دلیل برحقانیت  سیاست های جمهوری اسلامی به رهبری ایت الله خامنه ای است. اماری که توسط رسانه های امریکایی در خصوص بازتاب سخنان بنده منتشر شده یک رکورد عجیبی را به ثبت رسانده است. تا کنون هیچ برنامه ای در سراسر جهان اینقدر بیننده جذب نکرده است. بیش از 6 میلیارد نفر از مردم جهان به سخنرانی بنده توجه کرده اند و هر روز در شبکه های امریکایی در چند نوبت بازتاب پیدا کرده است و سخنرانی سالهای گذشته بنده نیز هنوز در سراسر جهان شنونده دارد. این توجه جهانی نشان می دهد موج ازادی خواهی و استکبار ستیزی در جهان وجود دارد. حتی خودم سران صهیونیست ها را می دیدم که در خارج سالن از اسکبورد های محوطه سازمان ملل به سخنرانی من نگاه می کردند و حتی پلک هم نمی زدند .»
 
 احمدی نژاد به خبرنگار وال استریت ژورنال گفت : 
« مردم امریکا در شرایط اسفناکی زندگی می کنند . فقر و فسادی که در امریکا مشاهده می شود در سراسر تاریخ بی همتاست . ستمی که اوباما بر مردم امریکا وارد نمی کند بر مردم سومالی هم وارد نمی شود . من در نیویورک سه میلیون کارت خواب را دیده ام که خیلی دلم برایشان سوخت. در کنار ساختمانهای سربه فلک کشیده میلیونها سیاه پوست امریکایی درامد کمتر از یک دلار دارند . سرخ پوستان را به زنجیر می کشند و در زندانها به قتل می رسانند. هر سال چند میلیون نفر توسط پلیس ضد مردمی امریکا کشته می شوند . چند میلیون در تگزاس به دار کشیده میش وند . چند میلیون شهروند بیگناه امریکایی  در زندانها میمیرند . چند میلیون از گرسنگی در شهرهای بزرگ امریکا میمیرند . چند میلیون نفراز جوانان امریکا هم بر اثر اعتیاد میمرند . فساد مالی در امریکا بیداد می کند .تنها چند هزار نفر زندگی خوبی دارند که بر مردم ستم واردمی کنند و در باند جمهوری خواه هستند. من چند میلیون نامه از مردم امریکا دریافت کردم که خواستار ازادی از یوغ سرمایه داری جهانی هستند . مردم امریکا از باند بازی و اقای اوباما نفرت دارند . مردم امریکا ولایت می خواهند .مردم امریکا به دنبال ازادی بیان هستند می خواهند زندگی خوبی داشته باشند.»

طنز / پرشیا رویال