۱۳۹۰/۶/۱۷

احمدی نژاد: امام زمان ناظر انتخابات بود. در این دوسال کاری کردیم که آن 15 میلیون الان طرفدار بنده هستند و به من رای می دهند


 دکتررر احمدی نژاد رییس جمهور گوزیده شده رهبر  در مصاحبه با شبکه آر تی پی پرتغال گفت:
« کشورهای جهان باید دمکراسی را از برخورد بنده با معترضان یاد بگیرند. بنده اکثریت را دارم . دمکراسی که در ایران وجود دارد در غرب هم وجود ندارد!  انتخابات ریاست جمهوری تمام شد رفت پی کارش اکثریت منو انتخاب کردند و اقلیت هم الان اگردوباره  انتخابات باشه با این کارهای خوبی که من کرده ام بنده را انتخاب می کنند . امام زمان اماری اخیرا به بنده دادند و گفتند 99 درصد مردم ایران طرفدارت هستند  آن 15 میلیونی که به  سه کاندیدای دیگر رای دادند بواسطه تلاشهایی که در این دوسال صورت گرفته الان طرفدارت هستند و به احمدی نژاد رای می دهند . امام زمان  هیچ وقت دورغ نمیگه . امام زمان کانال خودش را دارد و بی واسطه با مردم در ارتباط است . شما غربی با توجه به مادی گرایی این معنویات را درک نمی کنید . کشور ما توسط امام زمان اداره میشه .امام زمان انتخابات را مدیریت می کند . ناظر ما امام زمان است »

احمدی نژاد درپاسخ به سوال خبرنگار درباره سوریه گفت : 
ـ« بله بله کشور سوریه  یک کشور بزرگ در قاره اروپاست و از اقای بشار اسد می خواهیم با معترضان همانند ملکه جنایت کار انگلیس برخورد نکند و شیوه مترقی اسلامی را در پیش بگیرد و با رافت اسلامی با معترضان برخورد کند ما می دانیم که معترضان توسط صهیونیستهای کثیف تحریک شده اند ولی به هرحال باید با دشمنان اسلام هم با مراعات رفتار کرد . نظام اسلامی ما هم دو سال پیش با خس و خاشاکی که توسط غرب علیه انتخابات پاک ومقدس ریاست جمهوری اسلامی  تجهیز شده بودند با نرمی برخورد کرد که حتی خون از دماغ معترضان درنیامد . شما بگردید اگر عکس یا فیلمی از سرکوب پیدا کردی بنده همین جا استعفا می دهم . البته فیلم و عکس جعلی زیاده . در تهران من شاهد بودم  سی چهل نفر معترض بودند که همین عده هم الان به جز دونفرشان همه به حقانیت بنده پی بردند .»
 
احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که چرا برنامه اتمی  را متوقف نمی کنید گفت : 
« غرب بدنبال برده داری است . الان به جز ایران اسلامی و کره شمالی و سوریه و کوبا بقیه جهان برده امریکا محسوب می شوند و امریکا و غرب باید دست از این کارهای زشت بردارند . اسلام دین رحمت است و اجازه برده داری نمی دهد »
 
 احمدی نژاد خطاب به خبرنگار گفت : 
« می دانم شما در کشور دیکتاتوری اجازه ندارید سخنان من را بدون سانسور پخش کنید چرا که کشورهای غربی به دروغ ادای ازادگی در میاورند در حالیکه همه روزنامه ها و رسانه های ایران بدون سانسور سخنان بنده و مقام معظم رهبری را منتشر می کنند . »
 خبرنگار پرتغالی شوک زده از مصاحبه گفت : « دکتوررر ا.ن تو دیگه کی هستی  »

طنز / پرشیا رویال