۱۳۹۰/۶/۲۰

شک نکنید کلاهبردار 3 میلیارد دلاری بانکــ از جاسوسان و عمال صهیونیست بین الملل به سرکردگی بریتانیاست

 
تفسیر و حلاجی  خبر اختلاس سه تریلیونی

خبر اختلاس سه هزار میلیادری بانک صادارت را همه شنیدید. من هم مثل شما تعجب کردم  صهیونیستها تا انجا پیش رفتند که با جعل امضای مقام معظم رهبری مبلغ 3 تریلیون از بانک اختلاس کردند . خدا این عمال صهیونیستهای اختلاسگر را لعنت کنه.
 همانطور که می دانید دریافت و برداشت  مبالغ تریلیونی در اختیار خانواده جلیل الپیکر مقام عظمی ولایت است انگلیس های بی پدر و مادر هم سال پیش حساب  چند میلیاردی در بانک های بریتانیا که متعلق به  حجت الاسلام و المسلمین مجتبی خامنه ای اقا زاده  امام خامنه ای بود را با وقاحت به دستور ملکه جنایتکار انگلیس مسدود کردند. حالا هم که دست کثیف ملکه انگلیس  از حساب های مالی بانکی  خانواده عظمی ولایت کوتاه شده است با رخنه ماموران سیا و موساد  اقدام به جعل امضای امام خامنه ای ( ره ) گرفته اند و پول های بی زبان نفتی امام خامنه ای را اینجوری بالا می کشند .
در این اختلاس هم اگر دقت کنیم دست صهیونیسم بین الملل به سردگی ملکه بریتانیا را بوضوح می بینیم. نظام اسلامی ما که زیر بار غرب ملحد نمی رود و سخت تا اخرین نفس سر مواضع اتمی اسلامی خود ایستاده است و از حق مسلم خود دفاع می کند با تحریم غرب مواجه است. غرب ملحد بعد از تحریم های بین المللی بر نظام نوپای اسلامی  این بار برای ضربه زدن به ساحت ولی امر مسلمین جهان در بانکها رخنه کرده و مبالغ تریلیونی با امضای مقام عظمی ولایت را اختلاس می کنند تا اسم حضرت اقا را خراب و لکه دار کنند و ایشان را فاسد جلوه دهند ولی ملت ایران  گول این کلک ها را نمیخورند .

طنز / پرشیا رویال