۱۳۹۰/۶/۲۷

ضرغامی : مستند زندگی ملکه خبیث و جنایتکار انگلیس بزودی در شبکه العالم و پرس تی وی پخش می شود


به گزارش اختصاصی  کیهان قهوه ای  سید عزت الله ضرغامی رییس صدا وسیما به علت تماشای برنامه مستند زندگی سید علی خامنه ای در شبکه بی بی سی سکته کرد و در بیمارستان بستری شد.
به گفته پزشک معالج حال عمومی ضرغامی رضایت بخش توصیف شده است ولی توده بزرگی در مغز رقامی در سر وی مشاهده شده است.  پزشکان معتقدند کار برروی دستگاه ارسال پارازیت باعث ایجاده توده در مغز وی شده است و سکته نشانه بروز همین توده در مغز ضرغامی است.  ضرغامی شب گذشته مشغول وارسی شبکه های ضاله و بیگانه استعماری بود که ناگهان متوجه پخش برنامه اسرار زندگی ایت الله خامنه ای ولی امر مسلمین جهان در شبکه جهنمی  بی بی سی می شود. پس از دیدن توهین بی بی سی حالش دگرگون می شود و از خشم و عصبانیت دستور ارسال پارازیت بر روی این شبکه صهیونیستی را صادر می کند و تشعشات پارازیت روی ایشان تاثیر می گذارد و بر زمین می افتتد که حراست بلافاصله وی را به درمانگاه صداو سیما منتقل می کنند. 
 
ضرغامی در اولین واکنش به کیهان قهوه ای گفت : 
ـ« بنده داشتم به منزل تشریف می بردم که صدای ملکوتی در ذهنم  گفت ( سید سید حضرت اقا را دارند مسخره می کنند تو داری میری خونه ) من هم برگشتم پشت دستگاه و  طبق معمول شبکه های مستهجن سکسی را وارسی می کردم خبری نبود که چشمم به شبکه ضاله بی بی سی افتاد که داشت مقام عظمی ولایت را مسخره می کرد بعد دستم را روی دکمه پارازیت گذاشتم که یک دفعه نقش بر زمین شدم » 
ضرغامی در خصوص مقابله به مثل گفت : ـ« دستور ساخت سریال 69 قسمتی از زندگی غیر اخلاقی ملکه جنایتکار انگلیس را صادر کردم که بزودی از زندگی ننگین و سرتا پا وحشت این جرثومه چروکیده به زبانهای انگلیسی فارسی و عربی ساخته می شود و به 90 زبان زنده جهان دوبله می شود و در سراسر جهان از جمله انگلیس پخش خواهد شد. الیزابت دوم را نابود می کنیم. به من اطلاع دادند بهمن ماه ملکه انگلیس یابود 60 سالگی بر تخت نشستن را جشن می گیرد وما برنامه مفصلی برای این جنایتکار استعمارگر ترتیب داده ایم و قصد داریم  ضربه نهایی را بر پیکره نحیف ملکه استعماری انگلیس وارد کنیم .»
شنیده ها حاکیست که ضرغامی بابت ساخت سریال زندگی ددمنشانه ملکه خبیث انگلیس بودجه 3 هزار میلیارد تومانی از دفتر مقام عظمی ولایت دریافت کرده است .
طنز / سرگرمی 
 پرشیا رویال