۱۳۸۹/۳/۸

مراجع تقلید چرا ایران سومین کشور بلاخیز دنیاست

این پست نخست با اندکی تغییر در سایت خودنویس منتشر شده است 

مراجع تقلید ! چرا ایران سومین کشور بلاخیز دنیاست ؟ 

در بررسی انجام شده شرکت بریتانیایی "میپل کرافت" و بر اساس ارزیابی حوادث طبیعی رخ داده در فاصله سال های ۱۹۸۰ تا ۲۰۱۰ میلادی گزارشی تهیه شده است که براساس "فهرست تهدید حوادث طبیعی" ایران سومین کشور بلاخیز دنیا در بلایای طبیعی است و پیشتر هم ایران جایگاه نخست حوادث جاده‌ای و هوایی و مقام دوم اعدام را درجهان کسب کرده بود و مراجع تقلید و امامان جمعه دلیل بلاخیز بودن ایران را در برهنگی و پوشش زنان می دانند .( دلیل واقعی در نداشتن مدیریت و مسئول نبودن حاکمان جمهوری اسلامی در کاهش اثرات بلایای طبیعی و به حداقل رساندن خسارتهای ناشی از حوادث است  نه پوشش زنان ! )
 

image 


در اخبار امده است که   ایران، سومین کشور آسیب پذیر در برابر حوادث طبیعی است  و پیشتر آمده بود که  اولین کشور در تلافات جاده ای  و اولین کشور در سقوط هواپیما   و اعدام  و ده‌ها مورد دیگراست که نشان می دهد ایران جز بلاخیزترین کشورهای دنیاست.

اقایان مراجع تقلید ,امامان جمعه چرا ایران بعد از اندونزی و بنگلادش مسلمان باید سومین کشوری باشد که بلایای طبیعی دران بیشتر از ۲۲۹ کشور جهان باشد چرا در زمینه تلفات جاده‌ای و سقوط هواپیما و اعدام ...اول باشد. چرا یک بارندگی چنان سیلی می‌آورد که روستایی را با خود می‌برد و از ان سو کویرها گسترش پیدا می کنند .  چرا یک زلزله ۵-۶ ریشتری که درکشورهای پیشرفته کمترین خسارت را ایجاد می‌کند درایران ده‌ها هزار نفر را به کام مرگ می‌کشاند. چرا جان مسافران اینقدر بی ارزش شده است . چرا این قدر بلا بر سر ملت مسلمان و ولایت مدار ایران اسلامی نازل می شود.

بله جوابتان  در پوشش زنان و بدحجابی  و برهنگی زنان  است.

مگر ایران اسلامی مدنظر شما هنوز مشکل برهنگی دارد  شاید دلیل فشار مضاعفتان بر زنان در طرح‌های امنیت اخلاقی و ناموسی نسبتی جدید همین است.  شاید هم مسبب این بلایا چند تارموی زنان است که بیرون از روسری است والله هم ناراحت می‌شود و با زلزله وسیل تلافی می‌کند.

و لابد اینکه تا حالا ایران نابود نشده است به خاطر وجود مبارک شما آخوندهای نشانه الله بر روی ایران است و اگر زنان حجاب کامل اسلامی داشتند اینقدر بلا و حوادث نازل نمی‌شد.

حالا چرا در غرب ملحد اینقدر بلا نازل نمی‌شود جوابش  را هم شما می‌دانید  و احتمالا فقط الله گیر داده است به ملتهای مسلمان وکار چندانی با کشورهای ملحد ندارد.

امامان جمعه کمپین برهنگی برای وقوع زلزله را یادتان هست که باعث مضحکه شدنتان در جهان  شد. هدفتان ارعاب مردم برای ماندگاری بیشتر و حفظ قدرت است ولی موج خروشان مردم دلایلتان را برای وقوع بلا را رد می‌کنند و به ان می‌خندند و تسلیم دورغهای‌تان نخواهند شد.

( دلیل واقعی در نداشتن مدیریت و مسئول نبودن حاکمان جمهوری اسلامی در کاهش اثرات بلایای طبیعی و به حداقل رساندن خسارتهای ناشی از حوادث است  نه پوشش زنان ! )