۱۳۸۹/۸/۱۴

اطلاعیه گِرداب پیرامون بسته شدن وب سایت غیر اخلاقی سید محمد خاتمی در ایران

بسم رب الفیلتر والستار

ملت دلیر و قهرمان شهید پرور ولایت مدار جمهوری اسلامی پس از کشف توطئه ای دریکی از سایتهای فتنه گر که مخل مبانی  اخلاقی و ناموسی جمهوری اسلامی فعالیت می کرد برادران گمنام سایبری سپاه امام زمان مستقر در فضای اینترنت اقدام بستن سایتی با آدرس « خاتمی . ای .ار  » کردند که علیه شئونات اسلامی و انقلابی فعالیت مجرمانه فتنه گرانه ناموسی  می کرد .
این سایت با درج تصاویری  از سید محمد خاتمی  در سطح  «پلی بوی» و خانم معلوم الحال  «جنیفر لوپز » خاصه  «باسن  » گرامی ایشان می کرد . تصاویری  از سید محمد خاتمی با عمامه و عبا به نمایش می گذاشت که مغایر با منافی عفت و ناموسی  جمهوری اسلامی بود . این سایت که وابسته به صهیونیسم سایبری جهان خوار اسراییل بود در حرکاتی مذبوحانه با انتشار عکسهایی از سید محمد خاتمی جوانان مسلمان ولایتمدار جمهوری اسلامی رابه شدت  گمراه می کرد .
با توجه به گزارشات ارسالی از پایگاههای بسیج سایبری دختران بسیجی با دیدن عکسهای سید محمد خاتمی حال به حولی و به شدت حشری می شدند  که بسیار  مایه نگرانی شدید  مقام عظمی ولایت شده بود که با دستور اکید ایشان مبنی بر مقابله جنگ نرم توسط افسران گمنام مجازی اینترنتی اقدام به پلمپ سایت فوق الذکر کردیم تا دست اجانب از طریق اعمالشان در کسوت روحانیت  کوتاه شود و  جلوی سو استفاده عظیم سایبری تحت لوای سایت اطلاع رسانی رییس جمهور سابق گرفته شود تا نسل جوان بسیجی در ورطه فتنه ناموسی سید محمد خاتمی با تصاویری عشوه گرانه نظیر بازیگران مونث هالیوودی  نیفتند .
با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده است از این پس در سایت خاتمی آی ار تصاویری بی نظیری از رهبر انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته می شود تا جلوی هجمه های نرم دشمنان در جنگ نرم مقابله به مثل شود .
با استعانت از امام زمان مجازی فضای مجازی اینترنت جمهوری اسلامی از ظلایل و مفاسد غیر اخلاقی نظیر سایت خاتمی آی ار  منزه گردد و فضای مجازی جمهوری اسلامی  خامنه ای ای ار + فارس نیوز+ گُرداب + رجا نیوز + جهان نیوز + روزنامه کیهان + شیعه انلاین + قطعه 26 + چفیفه  و افسران ممتاز بلاگ نویس مجازی  امثالهم  به عشق امام زمان مجازی معطر گردد .


امضا:
سردار گ. ه . نام  جنگ نرم مجازی سایبری امام زمان  گمنام مجازی مستقر در گِرداب اسلامی ( سازمان جرایم رایانه ای )