۱۳۸۹/۱۱/۴

متن کامل نامه ا.ن به نمایندگان:« رئیس مجلس و رئیس مجمع و رئیس قوه قضاییه برانداز و فتنه گر هستند»

به گزارش کیهان قهوه ای متن  نامه ا.ن به نمایندگان مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی : 

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی
سلام العلیكم
از تلاش  و مجادهت های ارزشی و اصولی  شما نمایندگان غیور ومسلمان واهل کتاب در تصویب برنامه پنجم  اسلامی صمیمانه تقدیر می‌نمایم. متاسفانه مدیریت نامحترم مجلس شورای اسلامی  علی لاریجانی  و رییس قوه قضاییه  آقای  صادق لاریجانی  و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام آقای رفسنجانی فتنه گر و برانداز هستند .  

 لذا از شما برادارن و خواهران مسلمان و اقلیت دینی مجلس می خواهم هوای من را داشته باشید و روسای  فتنه گر و برانداز مجمع و قوه قضاییه و مجلس را برکنار کنید .

مثلا همین  رییس نامحترم مجلس شورای اسلامی در فرایند بررسی و تصویب این لایحه برخلاف رهنمودهای راهگشای اقای ایت الله العظمی السید علی خامنه ای  ولی امر مسلمین جهان و مقام معظم رهبری و حتی در مواردی با بی‌توجهی به آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و بر خلاف صریح قانون اساسی بر لغو اختیارات قانونی قوه مجریه و دخالت در اموری مانند انتخاب و نصب و عزل مقامات اجرایی و اداره اموال دولتی اصرار شدید  می‌ورزد و بعد از اعلام مغایرت مصوبه یادشده با قانون اساسی و ارجاع موضوع به مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیریت مجمع نیز برخلاف وظایف قانونی و حتی آیین‌نامه داخلی آن مجمع تلاش كرد اختیارات مصرح قوه مجریه  که به حق خیلی هم کم است را مخدوش نماید.

تلاش مدیریت مجمع به ریاست هاشمی رفسنجانی باند باز  فتنه گر  و برخی اعضای آن به ویژه رئیس محترم مجلس و متاسفانه همراهی رئیس محترم قوه قضائیه در دخالت دادن مدیریت مجلس و قوه قضائیه در اموری مانند تصمیم‌گیری‌های صندوق توسعه ملی و عزل و نصب رئیس كل بانك مركزی یك بدعت آشكار و متضمن تغییر قانون اساسی و مخدوش‌كردن روند مدیریت  اسلامی  كشورامام زمان است.

 الحمدالله یارانه ها زیادی در جیب دولت ذخیره شده است ولی این  روسای فتنه گر فتنه گر و برانداز می خواهند بانک مرکزی  اسلامی دولت  اسلامی امام زمانی من را بگیرند و دولت در اجرای طرح هدفمند سازی  خراب کنند و من را از هستی ساقط کنند و و بلوا و اشوب و فتنه  درست کنند. در اخر نمایندگان محترم مجلس  دولت را یاری کنید  و فتنه گران را از خود دور کنید و بانک مرکزی من را پس بدید و منتظر پاداش های میلیاردی من باشید .  .


سه کله پوک
.