۱۳۸۹/۱۰/۲۴

حیدر مصلحی : سوراخهای گشاد نظام توسط خواهران گمنام امام زمان بسته شدند

 

حیدرمصلحی وزیر اطلاعات و تجاوزات شیشه ای در گفتگوی اختصاصی  از کنترل  90 درصد مراکز اتمی اسراییل  توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد . 

 به گزارش کیهان قهو ه ای  حجت الاسلام والمسلمین  حیدر مصلحی وزیر اطلاعات و تجاوزات شیشه ای گفت : 

« الان الحمد الله جمهوری اسلامی در بهترین وضعیت اطلاعاتی به سر می برد و تمام سوراخهای گشاد جمهوری اسلامی  به حول قوه الهی توسط چسب های امام زمانی برطرف شده است و دیگر  امکان وارد شدن  نیروهای استکباری از سوراخهای نظام  وجود ندارد .  با بررسی خواهران  گمنام امام زمان تمام سوراخهای نظام  تا مدتهای مدیدی  در اختیار سرویسهای خارجی بود و در این مدت این دو سوراخ  با زور و تجاوز از سوی  مستکبران  خارجی با حمایت فتنه گران داخلی باز شده بودند و آب های دشمنان از این پس راهی به جمهوری اسلامی نخواهند داشت و امریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی  باید بدنبال سوراخهای دیگری باشند . خواهران گمنام  امام زمان اجازه وارد شدن اجنبی را به سوراخ های نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی دهند . جمهوری اسلامی دیگه اوپن نیست . »


حیدر مصلحی در ادامه به کنترل 90 درصد مراکز اتمی اسراییل  اشاره کرد و گفت : 

« سربازان گمنام امام زمان در چند عملیات برون مرزی و حفر سوراخ در کشور اسراییل اقدام به کنترل مراکز اتمی رژیم صهیونیستی دست زدند و موفق شدند با عنایت امام زمان 90 درصد مراکز اتمی اسراییل را بدست بگیرند و کنترل کنند . و از این پس جمهوری اسلامی  نیازی به ساخت بمب اتم ندارد و هر وقت اراده کند بمب های اتمی اسراییل در قلب رژیم صهیونیستی منفجر می کند و غنی سازی در ایران تعطیل می شود و  ما رسما دیگر غنی سازی نخواهیم کرد . »

 

 

 حیدر مصلحی در اخر گفت : 

« متاسفانه نوارهای بازجویی در پخش اعترافات بمب گذار دکتر علیمحمدی اشتباه بوده و موساد  دراین ترور از طریق سوراخهای  خواهران اطلاعاتی ما وارد شده بودند و دیگر چنین ترورهایی صورت نمی گیرد . »