۱۳۸۹/۱۲/۶

حیدر مصلحی : فتنه گرانی که من را مسخره کنند بزودی از سوی روحانیون مورد لعن الهی قرار می گیرند+عکس

 

مصلحی در حال  قهوه ای شدن

پس از واکنش طرفداران جنبش سبز به  اراجیف خنده دار حیدر مصلحی در شبکه تلویزیونی جمهوری اسلامی در گفتگویی اختصاصی با کیهان قهوه ای بیان داشت :

یک سری جماعت فتنه گر که در حدود سیصد یا دویست و یا چهارصد نفر بیشتر هم  نیستند و ما همشون را شناسایی کردیم ولی از رافت اسلامی ما سوء استفاده می کنند ودست از شرارت بر نمی دارند . اینجانب با تمام اطلاعات و داده ها در تلویزیون امدم و گفتم  که بشدت ریزش داشتند. ولی این حرف من باعث شد یه سری از فتنه گرها به مدت چند ساعت تا صبح جمعه به من بخندند و من را مسخره کنند . ای فتنه گران همانا بدایند  کسانی که اخوندی که لباس حضرت محمد بر تن دارد را مسخره کنند مورد لعن الهی روحانیون قرار می گیرند من که از حق خودم گذشتم ولی با عذاب الهی اطلاعاتی چه می خواهید بکنید . »

 مصلحی در پاسخ به سوال اینکه  نظام چه تدبیری برای برخورد با دویست - سیصد  فتنه گری قرار است سه شنبه در خیابان حضور یابند گفت:

ما از الان پیش بینی کردیم که روز سه شنبه  حداکثر بیست یا سی تن بیاییند و ریزش ها خیلی زیاد شده و از دویست - سیصد تن 25 بهمن به 20 -30 نفر رسیده اند که با سرمایه گذاری هنگفت 32 کشور غربی به سرکردگی امریکا واسراییل  قصد دارند از موقعیت استفاده کنند و عابرانی که برای خرید شب در خیابان هستند را به فتنه گری  دعوت کنند و موجبات فتنه دیگری بر علیه ولی فقیه ایجاد کنند . که البته ما  با این بیست - سی نفر اصلن کاری نداریم ودستگیرشان نمی کنیم  چرا که پیش بینی می کنیم فتنه ای شکل نگیرد .  از الان پیش بینی می کنم اینها با ادیت کردن فیلمهای سی سال پیش انقلاب اسلامی  برای دستگاههای تبلیغاتی غرب  خوراک تهیه کنند . پیش بینی می کنیم  که ریزش فتنه گرها به جایی برسه که منفی بشه و از این پس در امار بگوییم  تعداد فتنه گرها  -300  به نفع ما به معنای اینکه  ما سیصد فتنه گر در امریکا و اروپا داریم تا فتنه کنند و نظام های غربی را ساقط کنند . پیش بینی می کنیم  بزودی فتنه بزرگی در امریکا و اروپا شکل بگیره و غرب تا چند روز اینده به سرنوشت کشورهای عربی دچار بشه و پیش بینی می کنیم بزودی سیستم ولایت فقیه در غرب به نحو احسن اجرا شود و پیش بینی می کنیم مدیریت جهان بزودی به سید علی خامنه ای سپرده شود ... »