۱۳۹۰/۵/۲۷

وزارت ارشاد : دیوان اشعار امام خمینی ابیات سکسی وغیراخلاقی دارد و دفتر نشر امام باید اشعار را اصلاح کند

 
بعد از سانسور خسرو و شیرین و توقیف چاپ بیژن و منیژه  این بار  تیغ سانسور ارشاد اسلامی دیوان امام خمینی را هدف گرفت .
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی مدیریت تولیت  دفتر حفظ و نشر آثارحضرت  امام خمینی ( قدس سره ) در گفتگو با سایت گلمه گفت : پس از 113 بار چاپ دیوان کبیر حضرت امام  , متاسفانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای  اشعار امام را دارای مضامین جنسی و غیر اخلاقی توصیف کرده است و خواستار حذف ابیات زیبای امام نظیر این بیتها شدند : 
((( من به خال لبت  ای دوست گرفتار شدم./ چشم بیمـار تـو را دیـدم و بیمار شدم./ فارغ از خود شدم و كوس اناالجق بزدم./ همچو منصور خریدار سر دار شدم ....)))
 
در  نامه ارشاد به دفتر نشر اثار امام امده است : 
اقای حجت الاسلام سید حسن خمینی مدیر دفتر حفظ و نشر اثار امام خمینی 
متاسفانه جوانان بسیاری پس از خواندن این ابیات سکسی گمراه شدند . این ابیات منجر به گسترش پدیده تجاوز در میهن اسلامی شده است . شاعر با توصیف لب و لوچه و پستان معشوق  زمینه دختر بازی را به جوانان یاد داده است و عملا  شیوه تجاوز را اموزش داده است و  حتی واژه «« کوس »» معنی بسیاری بدی دارد و این کلمه زشت غیر اخلاقی از حضرت امام بعید است و بعد از بررسی کارشناسان وزارت ارشاد به صورت قاطع محرز شده است که این ابیات سکسی از اندیشه گه بار حضرت امام ساطع نشده است و حضرت امام  فیلسوفی عالیقدر و مرجعی یگانه هستند که از چنین واژه های مستهجن و سخیفی در اشعار خود استفاده نکردند . این ابیات سکسی از سوی فتنه گران بعد از مرگ امام راحل در دیوان اضافه شده است و باید حذف شوند  .
 
 طنز / پرشیا رویال