۱۳۹۰/۱/۲۶

خامنه ای : به هنگام تولدم در بیمارستان , عوامل رضا شاه قصد ترور بنده را داشتند

 

پس از اینکه امام جمعه قم گفت ایت الله خامنه ای  هنگام ولادت گفته است( یا علی ) حضرت ایت الله خامنه ای ولی امرمسلمین جهان در سخنرانی مبسوطی ضمن تشریح تولد خود ادعای ایت الله سعیدی را تکذیب کردند .

متن کامل سخنرانی ولی امر مسلمین جهان  در این خصوص :

 بسم رب ولادت

با استعانت از حضرت بقیه الله , ملت همیشه آگاه و مسلمان ایران  بنده بدن علیل و ناقصی دارم  واندک ابرویی دارم که همین هم شما برام باقی گذاشته اید  .بنده با بدعتهای غیرقانونی مخالفم و دوستی 70 ساله ای هم با ایت الله سعیدی دارم و در  بیمارستان مشهد  بدنیا امده ایم . متاسفانه ایشان حافظه خوبی ندارند و به اشتباه گفته اند که بنده گفتم ((یا علی ))  . من به انجای ننه ام خندیده باشم که هنگام ولادتم گفته باشم( یا علی).

 من بعد از تولد گفتم  بسم الله الحمن الرحیم و سوره بقره را تلاوت  کردم که همه متحیر بودند و انگشت به دهان به من می نگریستند و( یا علی )می گفتند و این قابله بود که گفت ( یاعلی ) . 

 دقیقا یادم است روز جمعه ساعت دوازده ظهر روز 24 تیر 1318 بود و هنوز ایران به اشغال متفقین درنیامده  بود  و رضا شاه سرکار بود و اقای سیعدی  چند ثانیه قبل از من بدنیا امده بود  و نق نق می کرد و توجه چندانی به قضیه نداشته اند بعد از اینکه سوره بقره را خواندم چند تا شعار هم برعلیه امریکا و شوروی و انگلیس وآلمان هیتلری  دادم و تاکید کردم مراقب صهیونیستها باشید که می خواهند کشور جعلی اسراییل را تاسیس کنند و گوشزد لازم را کردم که متاسفانه کسی باور نکرد و اینگونه شد که توطئه اسراییل شکل گرفت و بعدش خطبه دوم را خواندم  و کادر بیمارستان مشهد  هم بعد از خطبه دوم در صفوف بهم پیوسته به من اقتدا کردند ونماز جمعه خوانده شد . در همین حال نیروهای رضا شاه به سمت من حمله کردند و قصد داشتند بنده را ترور کنند که بنده به غیبت صغرا رفتم و از دیدگان محو شدم  تا بعد از ورود متفقین به ایران وخروج رضا شاه از ایران و در دوره ده ساله دهه 1320 حضور داشتم و به ارشاد مومنان می پرداختم و تا اینکه در دوره مصدق به غیبت کبری رفتم  و در بحبوحه انقلاب و در شکل گیری انقلاب قیام کردم و به کمک انقلابیون امدم و انقلاب اسلامی کردم و بعد از ده سال که خمینی خیانت کار ده سال منصب رهبری و زعامت را از من ربود  ولی امر مسلمین جهان شدم و رهبر اسلامی شدم . 

 لذا از اقای سعیدی می خواهم دروغهای شاخدار نگوید و تاریخ را تحریف نکند