۱۳۹۰/۲/۳

بسیجیان کفن پوش : مشایی که هیچی خود احمدی نژاد را هم کفن می کنیم

 

بسیجیان خواستار اعدام انقلابی مشایی شدند و شعار مرگ بر احمدی نژاد سر دادند

 

جمعیت بسیجیان همیشه در کفن  ذوب در ولایت در برابر کاخ ریاست جمهوری به صورت کاملا خودجوش تجمع کردند . کفن پوشان خواستار اعدام انقلابی مشایی شدند  و با انتشار قطع نامه ای که نسخه ای از ان به دست کیهان قهوه ای افتاده است بیان داشتند تنها یک خط وجود دارد و آن خط ولایت است و اگر لازم باشد ا.ن را هم برای خط ولایت کفن می کنند . بسیجیان آماده هستند مشایی و احمدی نژاد را در عملیات الهی استشهادی نابودی کنند .

 

 در قطع نامه بسیجی های کفن پوش آمده است :


بسم رب ولایت والعظمی 

 ملت همیشه آگاه و کفن پوش جمهوری اسلامی ایران , تا زمانی که به ریسمان ولایت چنگ بیندازیم و بر ولایت تکیه زنیم هیچ خللی به اسلام وارد نمی شود و استقامت بر حفظ ولایت منجر به یاس دشمنان و صهیونیستهای بی پدر و مادر و امریکای نانجیب و انگلیس کثیف میشود . 

در چند روز اخیر تحرکهایی ضد ولایی از سوی دفتر دکتر احمدی نژاد در خصوص ضدیت با ولایت رقم خورده است که دسیسه پلید صهیونیسم بین الملل در این قضیه به وضوح دیده می شود . 

ملت غیور و غیرتمند ولایت مدار ایران جمعیت بسیجیان همیشه در کفن با محکوم کرن تحرکات ددمنشانه دولت مهرورز در خصوص هتک حرمت بر ساحت ولی امر مسلمین جهان اعلام می دارد برای حفظ خط ولایت جان ناقابل خود را فدا کنیم و در این راه نه دکتر می شناسیم ونه مهندس , لذا از دکتر احمدی نژاد می خواهیم پیش از انکه دیر شود مشایی را تحویل دهد و در میدان پاستور اعدام کنیم .

در اخر از عموم ملت ایران می خواهیم گول این مشایی را نخورند و با طناب مشایی در چاه نرودند چون طناب مشایی غصبی و در عین حال پوسیده است و این اقا مطئن نیست و توانسه دکتر احمدی نژاد را به اصطلاح خر کند و در برابر رهبری قرار دهد . خود دکتراحمدی نژاد ادم خوبیه ولی مشایی این جرثومه صهیونیستی ادم بدی است و دکتر احمدی نژاد را اغفال کرده است . چنانچه دکتر احمدی نژاد از مشایی حمایت کند ناچاریم دکتر احمدی نژاد را هم کفن کنیم و آماده عملیات شهاد طلبانه برای نابودی دکتر احمدی نژاد هستیم.



کیهان قهوه ای ویژه قهوه ای کردن جمهوری اسلامی

طنز