۱۳۹۰/۲/۵

احمدی نژاد : خامنه ای , الاغ علیل و حقیری بیش نیست


احمدی نژاد بعد از چند روز سکوت خود را شکست و در گفتگویی اختصاصی با کیهان قهوه ای بیان  داشت:

« خامنه ای سگ کی باشه که بخواد برای من که نماینده امام زمان  تعیین تکلیف کنه من مصلحی را بیرون کردم چون جاسوس صهیونیستا بود و برای اسراییل جاسوسی می کنه بعد خامنه ای که اندازه یه الاغ هم فهم نداره میگه این یارو باید در هیئت دولت بمونه , اخه سید الاغ علیل حقیر تو خیلی زرنگی برو جلوی سعیدی را بگیر که ابروی ننه ات را برد . »

 

 احمدی نژاد در پاسخ به مقبلویت ایت الله خامنه ای بین مردم گفت :

« دقت کنید بنده را 25 میلیون نفر را انتخاب کردند !! در حالیکه خامنه ای راچند تا اخوند کون نشور پیر پاتال عصر حجری انتخاب کردند بنده هنوز معتقد به خط ولایت هستم ولی ولایت الله ولایت مکتب ایرانی نه ولایت خامنه ای الاغ علیل حقیر صهیونیستی ..»

 

احمدی نژاد در پاسخ به اینکه چرا دعوا بالا گرفته شما معتقد به حجت بودن خامنه ای بودید ودست ایت الله خامنه ای را بوسیدید, گفت :

« بنده به گور بابام خندیده باشم این یارو را به رهبری قبول داشت باشم مگر این الاغ من را انتخاب کرده  , بنده را امام زمان تنفیذ کرده و اگر تا حالا هیچی نگفتم برای این بوده که خامنه ای رفتارش را اصلاح کنه من  هیچ وقت دست خر را ماچ نکردم صحنه مونتاژه بنده افتخار دارم که به جز دست امام زمان دست هیچ خری را ماچ نمی کنم چه برسه به سید علی علیل الاغ حقیر بی شرف بی پدر مادر روانی تریاکی بنگی بی مای پست رذل دزد قاتل عوضی بی شعور نفهم مادر ...که دشمن ایرانی است .»