۱۳۹۰/۴/۲۶

هاشمی رفسنجانی : احمدی نژاد باید برود تا انتخابات آزاد برگزار شود


  گفتگوی اختصاصی کیهان قهوه ای با علی اکبر هاشمی  رفسنجانی  پیرامون وقایع نظام 
 
 _ :  آیا علی اکبر هاشمی  در ترور و بمبگذاری سال 1994 در مرکز یهودیان آرژانیتن  دخالتی داشته است ؟
 
هاشمی : سوال خوبی مطرح کردید بنده به هیچ وجه دخالتی در این بمبگذاری نداشته ام و دستوری برای این خرابکاری نداده ام . بنده تروریسم نیستم و ترور را همواره محکوم کرده ام و تا کنون هیچ ضد انقلاب و مخالفی را نه در ایران و نه در اروپا و امریکا  ترور نکرده ام و دستور ترور صادر نکرد ه ام  .این مرکز را اسراییلی ها برای خراب کردن وجه بین المللی بنده انجام دادند که مانع از نفوذ بنده در جهان شود که تا حدودی البته موفق شدند . در ثانی  هر روز در دنیا از این حوادث رخ میده این هم یکیش این همه سر وصدا نداره . به فرض کار نظام و بنده بوده برای چی این پرونده بسته نمیشه  . مگه هر بمبگذاری که رخ میده پرونده تشکیل میدن که برای این تشکیل دادند . خدا لعنتشون کنه »
 
 _ : اقای هاشمی در خصوص  انتخابات مجلس  بحثی از سوی ضد انقلاب مبنی بر تحریم مطرح شده است راهکار جنابعالی در این خصوص چیست ؟

+ هاشمی :  بازهم سوال خوبی مطرح کردید . انشان بالغ و عاقل در هر انتخاباتی شرکت می کند و بحث سر تحریم اساسا با شکست مواجه است و آحاد ملت همچون سایر انتخابات پیشین شرکت خواهند کرد . ملت سرنوشتشان را رقم خواهند زد . در دوره طاغوت اصلن کسی رای نمی داد و مردم فریب تبلیغات رژیم را نمی خوردند و لی ما درس خوبی گرفتیم و هر دوره بیشتر از دوره پیش انتخابات مشارکتی برگزار کردیم . بنده برای جذب و مشارکت حداکثری در انتخابات و همراهی بخش معترض در انتخابات پیشنهاد می کنم  که احمدی نژاد باید برود تا انتخابات آزاد برگزار شود  و انتخابات مجلس و ریاست جمهوری همزمان برگزار شود تا مشارکت حداکثری تحقق شود .

_ : اقای بهرمانی  چه خبر از تحصیلات مهدی  بهرمانی در لندن ؟
 
+ هاشمی بهرمانی  : بازهم سوال خوبی مطرح کردید مهدی بهرمانی داره دکتراش را از اکسفورد میگیره که مایه افتخار نظام اسلامی است که یک ایرانی مسلمان  مدرک به این مهمی را ازمعتبرترین دانشگاه جهان از بلاد کفر میگیره و در خصوص شایعه فرار فرزند اقای رضایی باید بگویم علی رضایی  فرار نکرده و برای اینکه مهدی حوصله اش سر رفته بود علی رضایی به ایشان پیوستند تا در درسها و تحقیقات دکترا کمک مهدی باشند . همانطور که می دانید دکترا خیلی سخته و باید تلاش کرد مهدی هم که زبان انگلیسی اش خوب نیست ویه کم مشکل داره علی رفته کمکش