۱۳۸۹/۲/۱۶

مصاحبه اختصاصی با سارق مجسمه ها







سر انجام سارق مجسمه های تهران راضی شد با شبکه معتبرترین خبر مصاحبه داشته باشد که در زیر قسمتهای از این مصاحبه امده است




-:لطفا خودتان را معرفی کنید
+:بنده .....از کودکی به عروسک علاقه شدیدی داشتم ولی مادرم برایم عروسک نمی خرید و گفت زشته پسر با عروسک بازی کنه من هم عروسک بجه های دیگه را میدزدیدم



-:عروسکها را چه می کردید
+:عروسکها را روم نمی شد بیارم خونه تو حیاط چالشون می کردم یا به دوست دخترم می دادم



-:از اینکه عروسک بچه هارا می دزدید عذاب وجدان نداشتید
+: نه ولی چالشون که می کردم یکم دلم براشون می سوخت



-:خب چی شد به سرقت مجسمه رو اوردید
+:بلاخره بزرگ شدم یعنی تازگیها چند روزه بزرگ شدم



-:این مجسمه ها را چه جوری می دزدید
+:خیلی راحت با کمک دوستان عزیزم



-:دوستانتان هم از مجسمه بدشون میاد
+:بیشتر شون مومن و معتقد هستند و تو اداره جات دولتی کار میکنند



-:فکر نمی کنید یکم شک برانگیز باشه
+:ببینید من با مراجع تقلید هم صحبت کردم اصولا هنر و مجسمه جایی دراسلام ندارد و حرام است و از ظواهر شیطان هستند و از مرجع تقلیدم استفتا دارم که نابود کردن مجسمه والات شیطانی نتها گناه وجرم نیست بلکه ثواب هم دارد.الان که فکر میکنم من ازبچگی علاقه ای به عروسک نداشتم بلکه عروسک هم از ظواهر شیطان است و باید همه عروسکها نابود شوند.



-:چه جوری تا حالا 15 مجسمه دزدید و دستگیر نشدید
+:وقتی پشتت به مراجع باشه هیچ چیزی نمی تونه مانع فعالیتهای یک مومن باشه



-: نظرتان درباره شایعه که وابسته به دولت هستید چیه
+:شدیدا تکذیب میکنم من هیچ ارتباطی با وزارت ارشاد و تجاوز و فرهنگ اسلامی وغیره ندارم وخودسرانه این کار را کردم واین شایعات برای خراب کردن دولت است



_:مجسمه های ربوده شده را کجا نگهداری میکنید
+:توی انباری که محل دقیقش را نمی تونم بگم ولی به قیمت خوبی از وزارت ارشاد اجاره اش کردیم



_:از اینکه وقت ارزشمندتان را دراختیار ما قرار دادید و فرصت سرقت دیگری از شما گرفتیم ممنون
+:بنده در اخر ازشما که جهت روشن شدن اذهان عمومی با من مصاحبه کردید ممنون هستم و قول می دهم همه مجسمه ها را نابود کنم



خبری هم از سرقت بزرگ دیگری از گور خمینی به دست ما رسیده است در پست بعدی منتشر خواهد شد 

این پست ابتدا در سایت خودنویس منتشر شده است