۱۳۸۹/۳/۱۰

احمدی نژاد : مدودیف توبه کن و از اوبامای فتنه گر دور شو


جنگ لفظی بین سیاستمداران کرملین و سران  جمهوری اسلامی فاتح پاستور چند روزی است نقل محافل شده است . در اخرین موضع گیری احمدی نژاد به مدودیف که به صورت زنده از تلویزیون حکومتی جمهوری اسلامی پخش می شد گفت :



مدودیف من متقلب دورغگو وعوام فریب مشنگ هستم یا تو و اون پوتین پاره پوره که مردم شریف و گرامی روسیه را در فشار گذاشته اید و با دیکتاتوری و استبداد حکومت می کنید  و حتی اجازه راهپیمایی به هیچ احد ناس روسی را نمی دهید . باز لااقل ما اجازه راهپیمایی می دهیم ولی همزمان با اغاز راهپیمایی تو نطفه خفه اش می کنیم . اگر ملت بزرگ روسیه انتخاب ازادی داشتند شما کمونیستهای سابق ملحد کافر زندیق بی وجدان بی وفا اجیر شده غرب استکباری به رهبری اوبامای مرتد شده از دین اسلام ... را انتخاب نمی کردند . ( دکتررر در اینجا از هیجان خود کاست و با لحن معروف خود ادامه داد )  :
اصلا بگم بگم بگم (که جماعت همیشه در صحنه که معروف حضورتان است گفتند بگو بگو بگو ) و دکتررر احمدی نژاد گفت :  این 4 تا  خس و خاشاک از سفارت روسیه تغذیه  و هدایت می شدند البته نمی خواستم بگم اسنادش هست ( و دکتررر به کاغذ پاره ای اشاره کرد که از جیبش بیرون زده بود ) . حتی چند تا روسی همراه 4 تا خس و خاشاک گرفتیم که به خاطر دوستی و مودت و در و همسایگی ول کردیم برند . من که می دونم ناراحتیون چیه  ! فتنه سبزتان دیگه کارایی نداره و  امدید این سرباز امام زمان که اینجا افشا گری میکنه را خراب کنید ولی دنیا بداند(ت)  که احمدی نژاد تا افشاگری کامل رییس جمهور  می ماند حتی اگر روسیه وغرب نخواهند . من لیستی از مفسدان فی الارض جهانی دارم (اشاره دکترر به جیب مخفی کاپشن مدل احمدی نژادیشان )  و ( تکبیر حضار همیشه در صحنه ولایت فقیه مطلقه دوست ) که در صحن عمومی سازمان ملل که در تابستان برای ششمین بار سخنرانی خواهم داشت افشا می کنم و مدیریت جهانی باید از این مفسدان گرفته شود و به ملتهای ازاده داده شود .
شما ( خطاب به پوتین و مدودیف لاورف ) که هاله نور من را درکنار سران کشورهای دوست ونزوئلا و جزایر قمر لبنان و تا حدوی هم کلمبیا اروگوئه نیکارگوا برزیل ترکیه وسوریه دیده بودید چرا رنگتان عوض شد البته من می دونم یعنی ملت ایران می دونه کی زیر پاتون نشسته این امریکا استکبار زده و این اوبامای بی همه چیز مرتد خبیث کریه فتنه ساز لجنی  ( دکتررر لقبهای برایشان در اینجا به کار بستند که به علت طولانی بودن و نژاد پرستی حذف شد ) که نه با شماست نه با ما  بلکه بدنبال منافع خودشه . ماچه روابط حسنه خوبی با هم داشتیم . چقدر معامله های خوب با هم داشتیم . مثلا خزر را به خاطر شما دادیم رفت . 
حالا من نصیحت دوستانه ای دارم مدودیف توبه کن و از اوبا مای فتنه گر دور شو و خودتون را از اوبا مای فتنه ساز لجنی جدا کنید و همان روسیه شوید نه ایالت پنجاه و یکم امریکا شما کشور بزرگی هستید گول امریکا را نخورید . ( تکبیر جماعت اندر کف  ساندیس خور همیشه در صحنه )
البته تبعه روس به فضل الهی در ایران زیاد داریم ( تحلیل گران و کارشناسان سیاسی این جمله را به معنای احتمال گروگان گیری شهروندان روسی برای مبادله و معاوضه وکسب امتیاز می دانند. )

در خودنویس منتشر شده است