۱۳۸۹/۱۲/۱۲

معمر قذافی الگوی خود را آیت الله خامنه ای معرفی کرد


 

قذافی مارمولک

 

به گزارش کیهان قهوه ای  معمر قذافی در اخرین مصاحبه خود بیان داشت : 

« بنده زیر بار بدعتهای غیرقانونی نمی روم و زور ازمایی خیابانی را قبول ندارم . نظام اسلامی لیبی با اغتششاگران برخورد می کند هرچند  بنده 42 ساله رهبر لیبی هستم ولی الگوی من امام  الخامنه ای  است . بنده  تمام روشهای سرکوب اغتشاشگران و فریب خوردگان را از ایت الله خامنه ای ولی امر مسلمین جهان یاد گرفته ام .  مشکل ما غرب است که اغتشاشگران را تحریک می کند و  القاعده هم معتادان را تحریک می کند اسراییل هم  لیبرال ها را تحریک می کنه انگلیس هم سکولارها و فرانسه مرتدان را ....»

 قذافی در بخش دیگری نیز گفت : 

« بنده بدن علیلی دارم ولی تا لحظه اخر مرگ در لیبی می مانم و اگر لازم باشه صدهها هزارتن از  اغتشاشگران را نابود می کنم »

 معمر قذافی همچنین در اخر  گفت : 

« از امام خامنه ای درخواست چندتن از لباس شخصی های  موتور سوار (یابو سوارش ) را کردم ولی ایشان گفتند  وضع ایران خرابه و هر روز باید این لباس شخصی ها را در اختیار داشته باشم واگر چند روز بیان لیبی خودم چیکار کنم . برای همین از سودان ولبنان و سوریه  مزدور استخدام کردم تا اخرین اغتشاش گر را نابود می کنم »