۱۳۸۹/۱۲/۱۹

هاشمی: ریاست مجلس خبرگان برای من از شاش سگ و آب بینی بز هم پست تره!


ایت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در واکنش به انتخاب ایت الله  مهدوی کنی  به ریاست مجلس خبرگان رهبری در خاطرات  نوشت :

« ریاست مجلس تشریفاتی خبرگان هیچ ارزشی برای من ندارد .  ریاست مجلس خبرگان رهبری برای من از ... سگ وآب بینی بز هم پست تره . مجلسی که هر دوسال یکبار تشکیل جلسه بده برای انتخاب هیت رییسه  به چه درد میخوره . مجلسی هیچ نظارتی بر رهبری نداره و همه نماینده هایش  از فیلتر شورای نگهبان ولی فقیه رد میشن چه جوری میتونه به وظایف خود که  خلع رهبری است عمل کند . این مجلس هیچ ارزشی نداره . رهبری که اینقدر جنایت کرده و مزدورانش دخترم را هتک حرمت کردند و می خواستن دهنش را جر بدن و در جوار حرم شاعبدالعظیم مورد تجاوز گروهی قرار بدن که خوشبختانه فرار کرد و زود بر گشت خونه . بنده  می دونستم رای نمیارم برای همین در انتخابات هیت رییسه شرکت نکردم . من به خدای واحد قسم استوانه و ستون نظام وانقلاب  هستند واگر من حذف بشم نظام سقوط می کنه . اینو نمی فهمیند و هی میخوان منو  حذف کنن و بچه های منو جر بدن . ببینید اینو من کی گفتم  من اگر حذف بشم انقلاب و نظام هم از بین میره »

سه شنبه 17 اسفند 1389 برابر با روز جهانی زن که به فائزه گفتم امروزحتمن برو تو خیابان  سروصدا کن واغتشاش کن و خریدکنندگان شب عید را تحریک کن بیان به رهبری فحش های ناموسی بدن  تا یکم اعصابم خوب بشه وجیگرم حال بیاد