۱۳۸۹/۱۲/۱۱

رفسنجانی : تا اخرین نفس با استبداد احمدی نژاد می جنگم و ریاست خبرگان را پس می گیرم


به گزار کیهان قهوه ای علی اکبر هاشمی رفسنجانی با گلایه از هتک حرمت و ناموس فائزه هاشمی توسط باند احمدی نژاد گفت :
« بنده زیر بار استبداد نمی روم چه می خواد شاه باشه چه احمدی نژاد , بنده تکلیفم را از امام گرفتم و هیچ جوری هم از زیر بار مسئولیتی که امام بر دوشم در سی و دوسال پیش گذاشتند خالی نمی کنم و با تمام قدرت به راه انقلابی خود ادامه میدم , انقلاب بدون هاشمی معنایی ندارد  بنده را امام تایید کردند و من استوانه انقلاب و جمهوری اسلامی هستم اگر من نباشم استبداد بزرگتر می شود و دیکتاتوری مسلط می شود . بنده به هیچ وحه اجازه نمیدم ارمانهای امام راحل توسط تازه به دروان رسیدها از بین بره و با استبداد احمدی نژاد می جنگم  و ریاست مجلس خبرگان را پس می گیرم . حضرت ایت الله خامنه ای خودش میدونه  دوستی ما 56 ساله ادامه داشته و هیچ کسی نمیتونه مثل من ریاست مجلس خبرگان را در دست داشته باشه ولی یه عده معلوم الحال به فکر جایگزینی برای بنده در مجلس خبرگان هستند و حتی مقام عظمی ولایت را خر کردند که بنده به درد  ریاست مجلس خبرگان نمی خورم و  سودای بسط دیکتاتوری را در مجلس خبرگان رهبری در سر می پروانند زهی خیال باطل من استوانه این نظام هستند و چنان این عمله های چاوز را سر جاشون بشونم که  دیگه از این غلطها نکنند به دختر من فحش ناموسی میدی   مزدور میفرستی شاعبدالعظیم که به دختر دردانه من هتک حرکت کنند و بهش در روز روشن در جوار حضرت شاعبدالعظیم  تجاوز کنند .  بنده زیر بار بدعتهای غیر قانونی نمیرم و دیه همه  فحش ها و تجاوزات صورت گرفته به فائزه را ازحلقومتون میکشم بیرون  من دندانهای تیزی دارم و چنان گاز می گیرم که  صداتون از ونزوئلا دربیاد ....»