۱۳۸۹/۱۲/۲۸

ده نمکی : فیلم اخراجی ها را تقدیم به امام زمان می کنم و ان شاالله مورد لطف مقام عظمی ولایت قرار بگیرد


اخراجی ها توهینی به ایرانیت


 به گزارش کیهان قهوه ای مسعود ده نمکی در افتتاحیه خصوصی فیلم اخراجی ها سه به خبرنگار کیهان قهوه ای گفت :

 بنده در مصاحبه قبلی به صراحت گفتم فیلم اخراجی  را برای بسیجی ها ساختم و هنوز هم تاکید می کنم سبز ها اصلن به دیدن این فیلم نیایند . بنده بعوان یک اخراجی عرض می کنم که این فیلم برای مسخره کردن سبزها ساخته شده است .

ده نمکی در بخش دیگری گفت :

« این فیلم را تقدیم می کنم به حضرت امام زمان روحی فدا که  یاور  رهبر عطیم الشان انقلاب است و در تمام مراحل تولید فیلم پشتیبان بچه هاست و بدون وجود کمکهای غیبی امام زمان نمی توانستیم این فیلم را بسازیم . جا داره بار دیگر از بازیگران این فیلم اقایان محمد رضا شریفی نیا , اکبر عبدی , امین حیایی , حسام نواب صفوی , رضا رویگری , سید جواد هاشمی , فخرالدین صدیق شریف , محمد مقامی , قاسم زارع , نیما شاهرخ شاهی , سپند امیر سلیمانی , امیر نوری , یوسف صیادی , علی ده کردی  و از  خانمها  بهنوش بختیاری , رز صفوی , لیلا اوتادی , فاطمه ده نمکی  مریم کاویانی , کمند امیر سلیمانی , مریم سلطانی   وسایر عوامل پشت صحنه تشکر کنم تا دراین فیلم ارزشی شرکت جسته اند تا فتنه را به تمسخر بکشیم و ابروی فتنه گران را ببریم . ان شالله که این فیلم مورد عنایت مقام عظمی ولایت قرار بگیرد و دعای مقام معظم رهبری هم پشت وپناه عوامل فیلم باشد»

 .