۱۳۸۹/۲/۷

احمدی نژاد :افتخار میکنم که پشه هستم

احمدی نژاد جواب کوبنده ای به عامل صهیونیستی زیمباوه که خودش را نخست وزیر می خواند داد 
نخست وزیر زیمباوه که سابقه صهیونیستی دارد از دعوت دکتررر احمدی نژادبه زیمباوه ان را تشبیه کرد  به ((دعوت پشه برای مبارزه با مالاریا ))
ولی دکتررراحمدی نژاد در پایان سفر و هنگام ورود به تهران  و در تشریح دستاوردهای سفر به افریقا گفت :

((هنوز ریشه های استعمار درافریقا وجود دارد و استعمارگران این افریقا را خراب کرده اند و هنوز عامل در افریقا دارند و تفکر استعماری در بخشهای از افریقا جریان دارد مثل نخست وزیر متقلب زیمباوه که روحیه صهیونیستی استعماری دارد وحق برادر موگابه را در انتخابات خورده بود و رایهایش را دزدیده بود ولی ناکام مانده بود  نه سر پیا ه نه ته پیاز و ....{{مکث طولانی دکتر به خاطر عصبانیت زیاد}}این شخص متهتک که از اسراییل دستور میگیرد برای مخسره کردن رییسس جمهوررر ایران گفت :(احمدی نژاد پشه است ) این همون حرفی است که اسراییلی ها یادش دادند متاسفانه سابقا من را به میمون تشبیه می کردند ولی امروز لقب جدیدی دادند  ...))


دکتررراحمدی نژاد در ادامه با حالت مظلوم مابانه ای همانند  پشه ای که له شده باشد گفت :
((متاسفانه هاله نورم در عادات ماهیانه بود و در حالت پریود کمتر دیده می شود و برای همین هاله نورم دیده نشد و غرب هم  از موقعیت سو استفاده کرد و این حرف را در دهن عامل صهیونسیتی خود در افریقا گذاشت ))


دکتررراحمدی نژاد گفت :
((ملت ایران باید افتخار کند که نوکر امریکا و اسراییل من را پشه خواندند و این ابهت من را می رساند که خطر بزرگی برای غرب غرب محسوب می شوم که مانند مانند پشه ای به جان ددمنشان غربی و صهیونیستها افتاده ام و در گوششان وزوز می کنم .))

در اینجا دکترر با لحن همیشگی اش گفت  :
((دنیا بداندت که این پشه ای که اینجا نشسته است و صحبت می کند اگر لازم باشد خونتان را می مکد من افتخار می کنم که پشه باشم بهتر از ان است که مانند نخست وزیر صهیونسیتی زیمباوه صهیونیست باشم ))

دکتر درپاسخ به این سوال که ایا راضی میشود خون اوباما را بمکید گفت :

(( بله بلاخره یه رگ مسلمونی داره و اسم کوچکش حسین است و دلیلی نداره ))


دکتر دراخر گفت :
((به فضل الهی صهیونیستها  دیگر نمی توانند بیش از این روی من اسم بذارند( میمون ) (ا.ن  ) (دلقک ) (مموتی )(دیکتاتور) (مشنگ) (...) حالاهم که (پشه )