۱۳۸۹/۷/۱۰

بیانیه دفتر خامنه ای پیرامون لغو سفر به قم : معظم علیه کسالت مزاجی دارند و فتنه گران شایعه نسازند



لغو سفر خامنه ای به قصد زیارت حرم منوره حضرت معصومه (س) منجر به شایعه سازی از سوی فتنه گران همیشه انلاین در اینترنت شد . لذا دفتر مقام عظمی ولایت  نسبت به شایعات  واکنش نشان داد و  بیانیه ای در همین خصوص صادر کرد ( به نقل از وب سایت خامنه ای . ای .آر )


بسم رب عافیت 
با استعانت از الله رحیم و شفای عاجل همه مریض ها  پس از شایعه سازی توسط فتنه گران  به استحضار امت همیشه در صحنه ولایت مدار می رساند   لغو سفر معظم علیه جنبه شخصی دارد و ایشان  هیچ گونه  ترسی از سفر به قم ندارند . معظم الیه باقیه  کسالت مزاجی دارند و به محض رفع کسالت مزاجی عزم سفر به قم و دیدار با حضرت  معصومه (س)  می شتابند . 
باشد که فتنه گران پند بگیرند و دست از شایعه سازی بردارند  وبه اغوش گرم معظم علیه درایند .  ملت ولایتمدار جمهوری اسلامی  امادگی دارد به محض اینکه وضع مزاجی روحی فدا شفا یافت و عزم قم کردند به دیدار مقام عظمی ولایت بشتابند و صحنه را گرم کنند . بار دیگر اعلام می کنیم ایشان هیچ گونه ترسی از سفر به قم ندارند و بزودی پس از معالجه درمان عازم قم می شوند . بار دیگربه فتنه گران می گوییم  از شایعه سازی دست بردارید و توبه نمایید . 


دفتر نشرو پراکندگی مزخرفات رهبری دامت نکبته 
در ضمن این بیانیه جعلی نیست و کاملا واقعیه و به هیچ وجه شایعه نیست  . خامنه ای از تب توهم  مضاعف ساندیسم رنج می برد