۱۳۸۹/۷/۱۰

« ملا »حسین شریعتمداری از لقب جدیدش گوه گیجه گرفته و شر و ور می نویسه



بعد از اعلام لقب  « ملاحسین » برای حسین شریعتمداری در فضای مجازی و انتشار دهها خبر دراین باره ملاحسین شریعتمداری نسبت به لقب « ملاحسین  » واکنش نشان داد  و درسرمقاله  رزونامه کیهان از گوه گیجه اش نوشت که در زیر امده است 
ملاحسین  زیاد خودتو ناراحت نکن به این لقب هم باید عادت کنی . به خودت فشار نیار که باز میری بیمارستان وین بار صاف تو سینه قبرستون می افتی .

ملاحسین  از لقب جدیدش گوه گیجه گرفته  و شروور می نویسه 

حيوونكي ها (گفت و شنود)

گفت: حزب مشاركت و موسوي و منوشه امير و چند سايت وابسته به منافقين و بهايي ها در اقدامي مشترك ده ها فحش ركيك نثار كيهان كرده اند.
گفتم: اينكه خبر تازه اي نيست، طي چند سال گذشته و مخصوصاً بعد از فتنه 88، هميشه و همه روزه كيهان با ناسزاگويي و فحاشي آنها روبرو بوده است.
گفت: فحش هاي آنها دقيقاً و بدون كم و كاست همان ناسزاهايي است كه سلطنت طلب ها، بهايي ها، منافقين، راديو اسرائيل و راديو فردا- وابسته به سازمان سيا- عليه كيهان نشخوار مي كنند.
گفتم: براي كيهان چه افتخاري بزرگ تر و بهتر از آن كه مورد هجوم منوشه امير و بهايي ها و منافقين باشد.
گفت: حيوونكي ها با تكرار طوطي وار فحاشي هاي بهايي ها و منافقين به كيهان، نظر كيهان درباره وابسته بودن آنها به اسرائيل و بهايي ها را تائيد مي كنند.
گفتم: مثل اين است كه كيهان به آنها بگويد؛ «با عجب آدم نفهمي روبرو شده ايم»؟ و آنها در جواب بگويند «خودت با عجب آدم نفهمي روبرو شده اي»؟!





هجوم مشترك مثلث مشاركت موسوي و منوشه امير صهيونيست به كيهان (خبر ويژه)

افراطيون حزب مشاركت و سازمان مجاهدين به همراهي سايت كلمه (وابسته به موسوي) و سايت صهيونيستي بالاترين، حملات تبليغاتي گسترده اي را عليه روزنامه كيهان و مدير مسئول آن سازماندهي كردند.
جريان سازمان دهنده فتنه كه بشدت از روشنگري هاي مستند كيهان به ويژه در طول 2 سال اخير عصباني است و بخش بزرگي از رسوايي و ناكامي خود در كودتاي مخملي را زير سر ديدباني و هشدار به موقع اين روزنامه مي بيند طبق معمول تلاش كرد با فحاشي و ترور شخصيت مدير مسئول روزنامه كيهان، عقده هاي خود را خالي كند.
به همين منظور سايت وابسته به منوشه امير صهيونيست، صفحه ويژه اي را براي اهانت و فحاشي عليه مديرمسئول كيهان باز كرد كه بهانه آن فحاشي هاي مصطفي تاج زاده -عضو دوزيست مشاركت و مجاهدين- و همسر وي بود. سايت كلمه هم به كمك برخي عناصر مشاركتي تلاش كرد حملات تبليغاتي با چاشني انگ و برچسب و فحاشي را عليه حسين شريعتمداري سامان دهد. همسر تاج زاده در اين بازي فتنه گران مانند يك مهره پياده به بازي گرفته شده تا به اسم همسر خود عليه كيهان عقده گشايي كند و درعين حال بهانه اين كار را دفاع از خانواده شهيدان باكري و همت قرار دهد. اين در حالي است كه تاج زاده به همراه برخي اعضاي مشاركت و مجاهدين، جزو بسترسازان و طراحان «هجمه به فرهنگ جهاد و شهادت و دفاع از انقلاب» در روزگار دولت اصلاحات بود و اكنون هم توضيح نمي دهند با برخي محافل ضد انقلاب نظير بالاترين كه علناً به شهيد و شهادت و ارزشهاي اسلام و اصل دين فحاشي مي كنند چه نسبتي دارند كه همسو و هم جبهه آنها قرار گرفته اند.
سايت كلمه شريعتمداري را «داراي پيشينه مبهم» كه «پيشه اصلي او دفاع از قدرت است» معرفي كرد و نوشت: زبان ستيزه جوي او بر نافذان قدرت هيچ گاه در كام نيست. بسياري از سياسيون و گروه هاي فشار از نوشته هاي او خط مي گيرند و بسياري از رفتارهاي حكومت به خط او توجيه مي شوند. «تك خال»هايي كه گاه رو مي كند و كدهايي كه درنوشته هاي او مي آيند خواندن آنها را قابل تحمل مي كنند... حضور او در زندگي روزمره ايرانيان به روزنامه كيهان محدود نمي شود و آفت فتنه گري و فتنه جويي او بيشتر از يك مدير مسئول روزنامه است...
نوشته دسته جمعي كلمه اگرچه حاوي ده ها اهانت، تهمت و انواع آسمان ريسمان است اما افتخاري براي كيهان و اعضاي آن است. كدام افتخار از اين بالاتر كه عمله هاي شيطان بزرگ، فرد يا مجموعه اي را مغضوب خود معرفي و در عين حال اذعان براثرگذاري او كنند. آنچه در اين ميان بايد متذكر شد اين است كه اگر كيهان از اقتدار جمهوري اسلامي دفاع مي كند و به آن افتخار مي كند، جريان فتنه، ننگ دفاع از قدرت هاي رو به زوال مستكبر و شيطاني را بر پيشاني خود دارد.
اين افتخار كيهان و كيهانيان است كه مبغوض منافقين و محاربين و مستكبران روزگار باشند و در برابر آنها متصلب و استوار و نفوذناپذير برخورد كنند.