۱۳۸۹/۷/۱۵

خامنه ای : صحنه های بازی را دیدم ولی نکونام فتنه گر این چه کاری بود کردی قلبم جریحه دار شد




به گزارش مرکز خبر صدا وسیما بلافاصله بعد از پایان بازی فوتبال بزیل - ایران  که به  شکست تیم فوتبال ایران با نتیجه 3 بر صفر انجامید . خامنه ای ضمن تشریح صحنه های  بازی فوتبال ایران و برزیل  به روابط گرم بین  برزیل  و شخص لولا داسیلوا با بیت رهبری و دولت جمهوری اسلامی اشاره کردند  و  صحنه ها را دلگرم کننده و خیره کننده برشمردند به جز صحنه بازوبند کاپیتانی نکونام با بازوبند سبز  رنگ که بلافاصله دستور دادند در نیمه دوم عوض شد  . 
 خامنه ای گفت  : «بنده بدن علیلی دارم و از اینکه  توانستم صحنه های  بازی را تا پاسی از شب ببینم  از الله شاکر هستم  ولی در چند تا  از صحنه ها در بلورد اگهی قهوه تلخ  و pmc  را دیدم که متوجه شدم عمق فتنه تا کجا پیش رفته است . »
خامنه ای ادامه داد : « نکونام  فتنه گر  این چه کاری بود که کردی  وقلبم جریحه دار شد .  صد البته بزرگترین فتنه را جواد نکونام مرتکب شدند که در یکی از صحنه ها درنیمه اول مشاهده کردم بازوبند سبز در راستای فتنه گری بر بازو دارد که سریع تذکر دادم و خوشبختانه درنیمه دوم بازوبند زرد گردید .»
 خامنه ای  دوستی با لولا را مهمتر از این بازی دانست  و گفت : «بازی  برد وباخت دارد و صحنه های بازی را دیدم و برخی صحنه ها جالب بود ولی لولا جان قرارمون چیز دیگری بود  .»
خامنه ای با ابراز گلایه گفت ک «  گل  نیمه دوم برزیل مشکوک به افساید بود .  و گل سوم هم مورد داشت  و قرار بود  سه تا نشه
 خامنه ای ضمن امیدواری از انتخابات برزیل از جانشین لولا خواست همچنان هوادار جمهوری اسلامی باشد .