۱۳۹۰/۲/۱۲

اسامه بن لادن در وصیت نامه اش خامنه ای را جانشین خود معرفی کرد


 به گزارش اختصاصی  خبرنگار کیهان قهوه ای در پاکستان وصیت نامه اسامه بن لادن پیش از انتشار عمومی  در اختیار ما قرار گرفت .
 اسامه بن لادن  این وصیت نامه را چند ماه پیش نوشته است و حتی لحظه مرگ خود را پیش بینی کرده است .وی  در این وصیت نامه از مومنان خواسته است بر علیه کفار جهاد کنند .بن لادن , ایت الله خامنه ای را جانشن خود اعلام کرده است . سید علی را به قیام بر علیه صهیونیسم بین الملل فرا خوانده است و خامنه ای را عفیر اسلام نامیده است که کنایه ای به خر با وفای حضرت رسول الله در معراج است و احمدی نژاد و حسن نصرالله را دوطفلان مسلم نامیده است که جهان را نجات خواهند داد.

ترجمه وصیت نامه اسامه بن لادن 
 
 بسم الله الرحمن الرحیم 
مومنان و مومنات عزیز گرامی برادران و خواهران مجاهد عزیز که در راه الله جهاد می کنید , اگاه باشید دنیا متاعی زود گذر و بسیار بی ارزش است و همواره باید  در اندیشه بازگشت به دنیای دیگر بود و این دنیا را بی ارزش بشمرید . برای جان انسانها هیچ ارزشی قایل نباشید و کفار را در همه جا به هلاکت برسانید و خود را اماده شهادت بدانید . 
اینک که این نوشته را می خوانید بنده توسط امریکایهای کافر  به شهادت رسیده ام و از الله روزی دریافت می کنم و به وعده الله رسیده ام . 
توصیه می کنم جوانان و نوجوانان که قلب پاک تری دارند گول غرب کافر و شرق ملحد را نخورند و به مبارزه و جهاد فی سبیل الله در پی ایجاد امت اسلامی تلاش کنند .
 به خانواده عزیزم  توصیه می کنم بعد از مرگ من دست از ادم کشی و ترور و ددمنشی بردارند و با پولی که برایشان گذاشتم زندگی خوشی را بگذارند و در پی ایجاد کسب مال و ثروت باشند . 
در اینجا خوب است یادی از پیر جماران بکنم و کمکهای بشر دوستانه امام خمینی که پدر معنوی بنده بود را قرین رحمت کنم که همکنون که این وصیت نامه را می خوانید  در کنار پیرجماران  و صدام حسین عزیز و حضرت ختمی مرتبت  در جنت هستم .
به سران کشورهای اسلامی توصیه می کنم در جبهه واحدی برعلیه کمونیسم و کاپیتالیسم به نبرد برخیزند و جمعیت دومیلیاردی اسلام را به مرزهای کفار گسیل بدارند و بدر جنگ نهایی حق علیه باطل همت بگذارند و ریشه کفر و الحاد را در سراسر زمین پاک کنند .
به سید علی خامنه ای فرزند برومند خودم تاکید می کنم بعد از شهادت بنده لیاقت رهبری امت اسلامی و سازمان الهی القاعده را دارید و رهبر معنوی  جهان اسلام هستید و از موقعیت شناسی خود بهره ببرید . برادر سیدعلی ضرب شتمی به دشمن کفر والحاد بزنید و برای نبرد با صهیونیسم بین الملل اماده شوید . حضرت امام خامنه ای شما برای حکم عفیر را برای رسول اکرم دارید .

امیرالمومنین احمدی نژاد وسید حسن نصرالله که دوطفلان جند الله در برابر دشمن صهیونیست هستید به یاری عفیر خامنه ای بشتابید و جهان را از لوث کفار نجات دهید و السعود و ال خلیفه بی پدر و مادر را نابود کنید و سپس فلسطین را نجات دهید و بعدش هم اروپا و امریکا را نجات دهید .
 در اخر از مومنان و مومنات می خواهم در کنارسیدعلی خامنه ای جانشین برحق بنده تا نابودی کفر  باشید