۱۳۹۰/۲/۱۹

وزارت اطلاعات با بیت رهبری ادغام می شود


پس از دعوا سر استعفای حیدر مصلحی بین  ا.ن و حضرت خ.ر  طرح جدیدی مبنی بر  ادغام وزارت اطلاعات با بیت رهبری  از سوی امام زمان  به مقام عظمی ولایت ارسال شد .
 
 به گزارش کیهان قهوه ای در این طرح  کلیه نهادی های امنیتی  در بیت رهبری متمرکز شده و شخص سید علی خامنه ای ضمن حفظ سمت  ولی فقیه مطلقه وزارت اطلاعات  را هم در اختیار بگیرند و در کابینه حضور یابند و به دکتر احمدی نژاد گزارش کار بدهند .
 در طرح ادغام وزارت اطلاعات با بیت رهبری  از این پس سید علی خامنه ای برای کسب رای اعتماد نیازی به حضور در مجلس ندارد و با فرمان حکومتی وزیر می شود و تنها به رییس جمهور پاسخگو است .

محمود احمدی نژاد در این خصوص گفت :

« این طرح توسط امام زمان پیشنهاد شده است و بسیار جالب است که امام زمان با توجه به مشغله کاری و نجات مسلمین از بلایا در بلاد جهان گوشه چشمی به مشکلات ایران اسلامی دارند . در این طرح  دیگر نیازی به حضور  ایت الله خامنه ای در مجلس نیست وایشان تنها به بنده پاسخگو هستند که نماینده رسمی امام زمان  هستم . با توجه به اینکه ایت الله خامنه ای ولی فقیه هستند صحبتی کردیم  ایشان به جای حضور در جلسه هیئت دولت تلفنی به بنده حقیر گزارش کار بدهند . چون بلاخره ایشان رهبر این کشور هستند و زشته با این  ازگل ها و انگل های  مفت خور در کابینه بنشینه  . بلاخره خ.ری گفتند رعیتی گفتند »