۱۳۹۰/۳/۵

محسن رضایی بار دیگر ناموس خود را در انتخابات مجلس به رای می گذارد

 
 محسن رضایی در همایش ده نفره ای از حامیانش در مشهد برگزار کرد از حضور ناموس خود  در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه خبر داد . 
 به گزارش کیهان قهوه ای محسن رضایی ضمن  اعلام خبر حضور ناموس خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت :
محسن رضایی در ادامه گفت : 
بنده ناموس پرست هستم خیلی علاقه دارم این بار هم در انتخابات مجلس ناموس خودم را به رای بگذارم و امیدوارم این بار ناموسم دزدیده نشود و ناموس اصولگرای بنده در انتخابات  مجلس رای بیاورد  و در رکاب اسلام  مدافع ایت الله خامنه ای درمجلس باشد . به بنده ایراد می گرفتند که بنده گفته ام رای من ناموس من است و برای ناموس خود در برابر احمدی نژاد  کوتاه امده ام و احمدی نژاد ناموس بنده را در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 دزدیده است ولی با قاطعیت می گویم بنده از ناموس خود دفاع کردم . و زمانی  که اراذل و اوباش احمدی نژاد به رای های ( ناموس ) من تجاوز می کردند بنده با این شیوه تجاوز به ناموسم از سوی تیم احمدی نژاد اعتراض کردم ولی حضرت اغا گفتند حالا اشکال ندارد که بنده کوتاه امدم . اقرار می کنیم فرمان  ایت الله خامنه ای را  بالاتر از ناموس می دانم و  ناموس من در اختیار ایت الله خامنه ای ولی امر مسلمین جهان  است . حضرت اغا به من قول دادند این بار ناموسم دزدیده نمیشه .»

 طنز