۱۳۹۰/۲/۳۱

هوگو چاوز: احمدی‌نژاد معصومیت سابق خود را ندارد و جادو شده است

image
هوگو چاوز برای باطل کردن جادوی احمدی نژاد، جادوگر شخصی خود را به تهران می‌فرستد.
به گزارش فالس نیوز از یک منبع کاملا موثق، هوگو چاوز رییس جمهور ونزوئلا، به رخدادهای اخیر بین احمدی نژاد و خامنه‌ای واکنش نشان داده است. هوگو چاوز با ابراز گلایه از محمود احمدی‌نژاد گفت: 
 « اخمدی نجاد معصومیت سابق خود را ندارد، دکتر اخمدی‌نجاد  توسط رمالان ایادی استکبار جهانی جادو شده است. در سفرهایی که به ایران داشتم، متوجه وجود عناصر نفوذی امپریالیسم  درتیم اخمدی نجاد  شدم، از اینکه مخمود سرکش شده است و فرامین آیت الله کامنه‌ای را اجرا نمی‌کند متاسفم. برای همین تصمیم گرفتم جادوی، رمالان مشایی بنده جادگر شخصی خودم را به تهران می‌فرستم تا جادوی استکبار جهانی  بر علیه مخمود را باطل کند.»
 هوگو چاوز همچنین از آیت‌الله خامنه‌ای درخواست کرد، احمدی‌نژاد را از منجلابی که اطرافیان فاسق مشایی درست کرده‌اند نجات دهد. 
 هوگو چاوز با نقل خاطره‌ای گفت:
« در سفر پنجم به تهران با اخمدی‌نجاد در حضور رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت‌الله کامنه‌ای بودیم که معظم له برای ایجاد نشاط چیستانی مطرح کردند که بنده متوجه جنی شدم که به مخمود در حل چیستان کمک می‌کرد که با واکنش تند ایت‌الله کامنه‌ای روبرو شد و دستور داد جن را دستگیر کنند و کتک سختی بزنند و به زندان مخصوص اجنه  منتقل کنند....»!