۱۳۹۰/۱۲/۲۴

احمدی نژاد : این هایی که در مجلس نشسته اند اندازه گاو هم سواد ندارند و نماینده مردم نیستند

 بعد از طرح سوال از سوی علی مطهری و سایر نمایندگان دکتوررر احمدی نژاد در مجلس پاسخگوی نمایندگان مجلس شد.
 علی مطهری نماینده مردم تهران از احمدی نژاد چند پرسش کرد و منتظر جواب های دکتورر احمدی نژاد ماند.
 دکتر ا.ن پس از قرار گرفتن در تربیون طویله شورای اسلامی گفت :
ـ« این سوال های بچه گانه را کدوم طوله سگی مطرح کرده والله قباحت داره منو از پاستور کشوندید تو بهارستان و یه مشت سوال دری وری از شخص رییس جمهور اسلامی مملکت پرسید  که حتی مرغ پخته هم خنده اش می گیره کدوم بی پدر و مادری این سوال ها را طرح کرده , حداقل با خودم مشورت می کردید تا چند تا سوال خوب براتون در بیارم . ابروی مجلس را بردید . این هایی که به اسم نماینده در مجلس نشسته اند اندازه گاو هم سواد ندارند و نماینده مردم نیستند . اینها نماینده استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل هستند که برای لکه دار کردن شخص دوم مملکت حاضرند این سوال های سخیف را مطرح کنند. وقتی با یک شاسی ماسی بشه مدرک فوق لیسانس گرفت همین میشه که یه گله حیوون میان در مجلس شورای اسلامی و بلا نسبت شما اینجا را با طویله اشتباه می گیرند و شروع می کنند به نشخوار کردند. اخه نماینده الاغ نفهم این چه سوالی که برایم نوشتی لااقل بارم هم بذار! این هم از جواب های من به شما نماینده محترمی که سوال مطرح کردی »

احمدی نژاد در ادامه بیان داشت : ـ« یکی از نماینده ها  ( اشاره به علی مطهری )که باباش اخوند بوده میگه چهارشنبه سوری خرافه است  و کوروش جنایتکار و بت پرست بود و مکتب ایرانی به درد نمیخوره خب اقای گاو  اگر این طوری است یه بارکی بفرمایید مقام معظم رهبری هم دیکتاتور خری هستند.»

علی مطهری از جواب های دکتر ا.ن قانع نشد و اراجیف ا.ن را توهین به نمایندگان قلمداد کرد و از رییس مجلس خواست جلوی سخنان ا.ن را بگیرد و دکتر لاریجانی نیز بعد از پایان سخنان گوه بار ا.ن گفت : مجلس جای اینجور حرف زدن ها نیست شاسی و ماسی یعنی چه !؟