۱۳۹۱/۱/۸

سهیلی کارگردان گشت ارشاد : از مخالفت ها تعجب می کنم این فیلم مدح چماقداران گشت ارشاد است


بعد از پایین کشیدن فیلم گشت ارشاد ساخته سعید سهیلی کارگردان ارزشی سینمای جمهوری اسلامی توسط برادران حزب الهی , نظر کارگردان فیلم را جویا شدیم .
سعید سهیلی در این خصوص بیان داشت :
 به روح برادر شهیدم این فیلم در حمایت از چماق و ارشاد است تعجب می کنم از این بدفهمی , یعنی از هر زاویه ای به این فیلم نگاه کنید در حمایت از قشر مظلوم و مستضعف چماقدار ساخته شده است شما یک سکناس نشان بدهید که توهینی به برادران و خواهران چماقدار شده باشد . بنده با این همه ریش پشم که دروغ نمی گویم . این فیلم ارزشی در نهی جوانان بدحجاب است . گشت ارشاد در مدح چماقی است که بر سر زنان بدحجاب فرو می اید . حالا اگر من واقعیت را نشان دادم بع دهن چماقدار بد امده است من تقصیری ندارم . اگر لازم باشه خودم را جر می دهم ولی اجازه نمیدم این فیلم از پرده سینما پایین کشیده بشه حالا که این فیلم فوق ارزشی که در مدح چماق ساخته شده را پایین کشیدند ملت مسلمان ولایتمدار ایران از تجربه حرفه ای دو دهه حضور من در این سینما اطلاع دارد و می داند که هیچگاه برای پول فیلم نساختم بلکه دغدغه ام همواره  مردم بودند و بس.بنابراین با کسب اجازه از ساحت فرهنگی شما ملت غیور ارزشی ولایتمدار ، قصد دارم تا به پاسخ توهین سنگینی که به شما وارد شده،تمامی کپی های فیلم "گشت ارشاد" و پولهایی که از این راه کسب شده را به هماره تمثال مبارک حضرت امام و مقام معظم رهبری مقابل وزارت ارشاد به آتش بکشم تا شاید این آتش، به خونخواهی فیلم های دیگری به پاخیزد که در آینده ممکن است با چماق خر ارزشی ها  پایین کشیده شوند. بار دیگر عربده می کشم که بنده همان سعید سهیلی هشت سال جبهه های نبرد حق علیه باطل صدام حسین  هستم؛ همان آدم، با همان احوالات و با همان خلق و خو  با همان چماقی که بر سر بعثی ها می کوبیدم  همان که با کلاشینگف هزاران عراقی را به جهنم فرستادم  همان که در دهه شصت پدر سوسول ها را در می اوردم اما چه کنم که زمانه تغییر کرده و همرزمتان را به جایی رسید ه است که حتی فریاد تظلم خواهانه اش نیز به گوش هیچ کس نمی رسد.  به خدا راست میگم به روح برادر شهیدم قسم که از مواجهه با شما در آن دنیای برقرار می ترسم که چه جوابی باید درباره این پذیرش اجباری ام به بی قانونی، به شما بدهم؛ گرچه خود می دانم که احوال مرا به خوبی می دانید و روزی برمظلومیت من صحه خواهید گذاشت و همه با هم، چون همان هشت سال خاطره ساز طلایی امام راحل عظیم اشلان که چماق را به یادگار گذاشت ، فقط و فقط در راه رضای باریتعالی قدم بر می داریم و با نیت دفاع از گشت ارشاد این فیلم را ساختم چون نیک بر این شعر حضرت حافظ ایمان داریم که: بنده پیر خراباتیم که لطفش دائم است ورنه لطف شیخ و زاهد گاه هست و گاه نیست
 در اخر این فیلم ارزشی را تقدیم به روح پرفتوح حضرت امام می کنم که