۱۳۹۱/۱/۶

سید علی خامنه ای : ملکه چروکیده و جنایتکار انگلیس بزودی به زباله دان تاریخ منتقل می شود


به گزارش جیگر بان نیوز به نقل از یک منبع خیلی مطلع که نخواست نامش فاش شود سید علی خامنه ای در دیدار با ایت الله علم الهدی در مشهد  ملکه انگلیس را زنی فاسق و معلوم الحال معرفی کرد که بزودی به زباله دان تاریخ می پیوندد.

در این محفل که همراه با شوخی دستی و غیر دستی همراه بود  علم الهدی امام جمعه مشهد در حالی که به ولی امر مسلمین جهان شوخی سکسی دستی می کرد و از پشت سر با یاد اوری شصتمین سالگرد بر تخت نشستن جرثومه فساد ملکه  ددمنش بریتانیا گفت : حضرت اغا پیام تبریک نمی فرستید به حضرت ملکه؟!

سید علی خامنه ای جواب گفت : ملکه چروکیده انگلیس در چند ماه گذشته چند صد هزار جوان ضد سلطنت را کشته است که حتی روزنامه کیهان ما هم چاپ کرد عکس ها را , حالا من بیام به این زنیکه فاسق و معلوم الحال تبریک بگم اگر تا سال پیش دوستش داشتم برای این بود که هوای اخوندها را داشت و برایمان دعوت نامه و کارت تبریک می فرستاد  و تحریم ها جدی نشده بود من هم براش پیام تبریک  می فرستادم ولی حالا با این وضع تحریم ها بهش ... میدم تا بفهمه با بچه های خودش اینجوری رفتار نکنه مگر ما چی میخوایم چه طور به پاکستانی ها و هندی ها بمب اتم داده به ما که رسیده میگه شما لازم نکرده بمب اتم بسازید. سراغ بمب اتم نروید خطرناکه  علم جان یادته چند وقت پیش تونی بلر دلقک مخصوص دربار ملکه گفته بود  اخوندهای تهران رفتنی هستند من بهش گفتم اره جمهوری اسلامی رفتنی هستند ولی پیش از اینکه ما برویم ملکه خبیث و نامرد انگلیس به درک واصل می شود که هوای بچه های انقلاب را نداره و بهشون اسباب بازی و بمب اتم نمیده. ملکه جنایتکار انگلیس  دندان هایش ریخته و کلاه گیس میذاره روسرش و چروکیده شده...