۱۳۹۰/۱۲/۲۵

خاطرات تازه منتشر شده علی اکبر هاشمی رفسنجانی در خصوص زندان فائزه و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام


 به گزارش خبرنگار  سایت فیلتر شده هاشمی رفسنجانی بخشی از خاطرات سانسور شده هاشمی رفسنجانی در خصوص دادگاه فائزه و مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شد
 رفسنجانی در صفحه 543 جلد بیستم کتاب خاطراتش که در وزارت ارشاد سانسور شده است نوشت 
امروز سید علی من را صدا زد و گفت اکبر جون این بار نظرم به شما نزدیکتره حالا برگرد کارت دارم و من برگشتم و اقا نظرش را به من دوخت... و از پشت سرم گفت:ـ«  اکبر جون دمت گرم شنیدم  به غلام جون ( اشاره به غلامعلی حداد عادل ) رای دادی ناقلا خوب حال این معاندان را گرفتی, حالا من هم دوباره تو را به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام بر می گزینم تا ثابت کنم نظرم به تو خیلی نزدیکتره ( و من را به سختی فشار داد ) اکبر جون خدا لعنت کنه این محمود احمدی نژاد را  که از احساسات پاک من سواستفاده کرد و به عشقمون خیانت کرد . اگر می دانستم هیچ وقت نظرم را از تو دور نمی کردم  و نزدیک احمدی نژاد هم نمی شدم .»
یادمه در  روز محاکمه غیر علنی دادگاه فانزه  پشت دردادگاه شعبه ۱۱۰ انقلاب اسلامی با صدای بلندی گفتم :
« ـ اینه عدالت علی، ما انقلاب نکردیم که دادگاهی شویم. والله شاه هم جرات نداشت ما را محاکمه کند. من پول، اسلحه و گلوله می‌دادم و چند تا طاغوتی ترور کردیم ولی هیچ وقت محاکمه نشدیم. من استوانه انقلاب اسلامی هستم. انقلاب اسلامی منحرف شده است و فرزندان و نوه‌هایش را به صورت درسته می‌بلعد. مگر فائزه چه گفته است باید در دادگاه انقلابی که من بنیانگذارش هستم محاکمه شود. وا مصیبتا…»
انقدر ذلیل شده بودم که یکی از سربازان وظیفه با حمله فیزیکی من را ساکت کرد و گفت اکبر کوسه اگر خفه نشی به جرم اخلال در امنیت اسلامی دادگاه و فحش دادن به مقام معظم رهبری بازاداشت میشی . ولی با یک رای دادن دوباره نظر اقا به من نزدیک شد و اعتبارم در نظام بالا رفت حالا با سید علی در حال نظر بازی هستم اگر فرصت شد از اقا می خواهم فائزه را ببخشه و زندانی نکنه و نظرش را هم به فائزه نزدیک کنه!!

.