۱۳۹۰/۸/۱۸

احمدی نژاد : کارکنان و آبدارچی های کاخ سفید هم پشتیبان منطق و برنامه هسته ای ما هستند!

 
احمدی نژاد  در خصوص حمایت جهانی از دستاوردهای هسته ای و منطق امام زمانی گفت : « ملت ما یک منطقی را به جهان عرضه می کند که اگر رئیس جمهوری آمریکا بخواهد در راهروهای کاخ سفید قدم بزند، خواهد دید که کارکنان و جارو کشان و ابدارچی های کاخ سفید هم طرفدار منطق امام زمانی و برنامه صلح امیز هسته ای ملت ایران هستند.»  ( به نقل از بی بی سی)
 
احمدی نژاد افزود : « هر دفعه که به مقر سازمان ملل در امریکای جهانخوار تشریف می برم هزاران نامه از اقشار مختلف امریکا دریافت می کنم و مورد لطف میلیونها امریکایی قرار می گیرم. امسال هم کارکنان کاخ سفید در نامه ای ضمن تبریک به مناسبت ورود هیئت دولت جمهوری اسلامی از بد اخلاقی های صورت گرفته در کاخ سفید و ستمی که از سوی اوباما برانها روا داشته می شود گلایه کردند و خواستار کمک رییس جمهوری ایران شدند که بنده هم با ارسال نامه ای به کاخ سفید درخواست کردم به جای پیروی از سیاستهای امپیریالیستی و ستمکاری به زیر دستان خودشان احترام بگذارند و نامه حضرت علی به مالک اشتر را به اوباما گوشزد کردم  ولی کو گوش شنوا »
 
 احمدی نژاد در خصوص دستگیری خواهر زاده مشایی گفت : « از اول هم به خواهر زاده اقای مشایی مشکوک بودم و از اینکه دستگیر شده است خوشحال هستم ولی خود اقای مشایی ربطی به فساد خواهر زاده اش نداشته است و ادم پاک دامنی است که حاضرم به سر اسفندیار رحیم مشایی قسم جلاله بخورم. بنده به اقای مشایی بیشتر از مقام معطم رهبری اعتماد دارم. اگر یک روزی بگویند ایت الله خامنه ای فاسد است باور می کنم ولی هرگز نمی توانم باور کنم اقای مشایی یک ریال هم دزدی کرده باشد . اگر تمام روحانیون حوزه های علیمه قسم بخورند اقای مشایی دزد است باور نمی کنم. خدا یکی است مشایی هم یکی است والسلام »
 
طنز / پرشیا رویال