۱۳۹۰/۸/۲۳

فرمانده سپاه : انفجار زاغه مهمات موشکهای سپاه هشداری به هجمه اسراییل و امریکا است!

 
به گزارش کیهان قهوه ای سردارعزیز جعفری فرمانده کل سپاه  در دیدار با سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از درس دشمن شناسی و دشمن ستیزی یاد کرد و گفت : 
ـ«امام راحل درس بزرگ دشمن سناسی را به  ما آموخت و مقام معظم رهبری درس دشمن ستیزی را به ملت ولایتمدار ایران اموخت. در چند روز اخیر هجمه بی سابقه ای از سوی منادیان استکبار جهانی به سرکردگی غده سرطانی منطقه در جوسازی جمله به کیان مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است که الحمدالله با عنایات فل امام زمان و مقام معظمر رهبری این تهدیدات اهمیتی در امنیت ما ندارند. تا زمانیکه سایه ولایت بر سر ماست هیچ نیروی نمی تواند امنیت کشور امام زمان را به خطر بیندازد . دشمنان نظام همین قدر بدانند که سربازان امام زمان منتظر ورود اولین سرباز با یونیفرم اسراییلی هستند.»
سردار عزیز جعفری, انفجار اخیر در مرکز مهمات سازی سپاه و زاغه موشکهای شهاب 3  پاسخی به هجمه های اخیر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بود. 
فرمانده کل سپاه پاسداران افزود :
« خوشبختانه ما در بالاترین سطح نظامی در جهان برخوردار هستیم. نظام جمهوری اسلامی با این انفجار در پادگان های سپاه هراس در دل دشمنان قسم خورده نظام ایجاد کرده است. همکنون رژیم ددمنش صهیونیستی حساب کار خود را کرده است. انفجار عظیمی که توسط برادران  مخلص سپاه در پادگانها رخ داد موجب وحشت صهیونیستها و سردرمداران غربیشان شده است. طبق اطلاعات موثقی که از سطح منطقه داریم کشورهای عربی بعد از این انفجار از امریکا و رژیم جعلی اسراییل درخواست کردند طرح حمله به ایران اسلامی را کنار بگذارند. »
سردار سرلشکر جعفری گفت : 
« انفجاری که چند روز گذشته رخ داد درس بزرگی به دشمن داده است  و با این انفجار دشمن به توانایی نظامی جمهوری اسلامی پی برده است . این انفجارات توسط برداران گمنام امام زمان چنان هراسی در دل دشمنان نظام ایجاد کرده است که هنوز که هنوزه نمی توانند ابعاد این انفجار را شناسایی کنند و در گمانه زنی ها ابراز شادی می کنند ولی در دلهایشان انقدر می ترسند که دستور داده اند نیرویهایشان از چند صد متری مرزهای ایران خارج شوند و در سوراخ هایی در کشورهای خلیج فارس پنهان شوند. ما توانایی ایجاد هزاران انفجار از این دست در سرتاسر ایران داریم وسپاه منتظر دستور مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد انفجارات مشابه است. دشمنان نظام هم می دانند  که با وجود شخص رهبری ایران دست نیافتنی است »
سردار جعفری در پایان سخنرانی با خنده گفت :« شاید ما نتوانیم خاک اسراییل و امریکا را مورد حمله قرار دهیم ولی این توانایی را داریم که ایران با این انفجارات  به جهنم تبدیل کنیم که  جرات نکنند به ایران حمله کنند »

سخنرانی سردار عزیز جعفری با تغییراتی اندک منتشر شده است. 
سرگرمی / پرشیا رویال