۱۳۹۰/۸/۱۷

اسفندیار رحیم مشایی شبکه ماهواره ای راه اندازی می کند


به گزارش سایت دولت فخیمه ما از سایتهای وابسته به تیم رحیم مشایی شبکه ماهواره ای برای مخاطبان دولت راه اندازی می شود. 
مطابق گزارش سایت دولت فخیمه ما رحیم مشایی برای گسترش مکتب ایرانی امام زمانی شبکه (  امام عصر ) را تا پیش از انتخابات مجلس روی انتن ماهواره می برد. 
وزارت ارشاد هنوز از ارائه مجوز تاسیس شبکه ماهواره ای ( امام عصر) به مشایی خودداری کرده است ولی مشایی گفته است  مجوز تاسیس شبکه امام عصر را از صاحب اصلی اش که همان امام زمان  است گرفته ام.
 علاقه مندان به بازیگری و مجری گری و  اظهار ارواح و جن گیری و کف بینی و دعا نویسی به سایت دولت فخیمه ما مراجعه کنند.
 به احتمال زیاد رحیم مشایی برای مقابله با تاثیرات فوق زیاد  کانال ماهواره ای سبز ملقب به رسا  اقدام به تاسیس شبکه امام عصر گرفته است. رسا در مدت کوتاهی توانسته است میلیاردها انسان را هر روز به خود جذب کند و کار را برای مشایی سخت کرده است . رسا علاقه عجیبی به دوران طلایی امام دارد
در لوگوی  شبکه امام عصر وابسته به مشایی امده است که انتخابات را تحریم نکنید. رحیم مشایی در همین خصوص گفته است این شبکه همکنون با عنایت امام زمان بدون دیش و ریسیور برای محبان اهل بیت و یاوران دولت احمدی نژاد در دلها قابل مشاهده است و بزودی برای عموم نیز از طریق ماهواره قابل دریافت خواهد بود.
جک روز برای خنده  / هنوز مهران مدیری جوایز سری پیش قهوه تلخ را نداده این بار هم جایزه برای سی دی قهوه تلخ گذاشته ؟/

یک خبرجالب و بی ربط به کانال تلویزیونی مشایی دختر کوسه فایزه ( همان فائزه ) هاشمی امروز گفته انگلیس جای خوبی برای درس خواندن نیست و مدرک دکترایم را از دانشگاه بابام گرفتم و از شهریورماه دکتر شدم (منبع خبر انلاین ). برای همین از این به بعد ما هم ایشان را دکترررررررررررررر فایزه هاشمی  رفسنجانی صدا می کنیم:) 

شایان ذکر است رحیم مشایی خاطر نشان کرده که به دوران طلایی امام راحل اعتقادی ندارد و رقیب اصلی شبکه امام عصر نه  شبکه من وتو و نه فارسی وان است بلکه رقیب اصلی شبکه اش رسا تی وی اصلاح طلبان است . همچنین کمک های مالی خودتان را به مشایی  بدهید تا هرچه زدوتر این شبکه روی ایر برود

طنز / سرگرمی
 پرشیا رویال