۱۳۹۰/۸/۲۸

سردار فیروزابادی: حمله به انبار موشکی سپاه کار خودی است ربط این انفجار به اسراییل ربط گوز به شقیقه است


به گزارش کیهان قهوه ای فرمانده کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در همایش عاشوراییان قدسی بار دیگر ضمن تکذیب دخالت اسراییل در انفجار موشکهایی سپاه گفت :
 « این انفجار توسط برادران خود سپاه صورت گرفته است و این نشان دهنده عزت ایران اسلامی است که این حجم از انفجار را بدون دخالت نیروهای غربی و رژیم صهیونیستی  ایجاد کرده است ما با ایجاد خود درگیری درس خوبی به دشمنان دادیم . همکنون غرب و اسراییل به این نتیجه رسیدند که با ایران اسلامی نمی توان جنگید چرا که هنوز جنگ نشده این مقدار خسارت رخ داده است . از رسانه ها می خواهم اینقدر این قضیه  انفجار را کــــــــــــــــــش ندهند. ربط این انفجار به اسراییل ربط گوز به شقیقه است. این قدر این توطئه اسراییل را مطرح نکنید دشمنان نظام بهره برداری می کنند. از قوه قضاییه می خواهیم کسانیکه دست اسراییل را در این انفجار مطرح می کنند به جرم جاسوسی و همکاری با اسراییل به زندان بیندازد. به الله قسم به جان رهبری عزیز قسم این انفجار دخلی به اسراییل ندارد کار خودی است»
توضیح اختصاصی منظور از گوز همان سپاه است و شقیقه هم اسراییل است ;) winking

به گزارش دگرسان به نقل از سایت دولت فخیمه ما, دکتررررر احمدی نژاد در جلسه دیدار با رهبری گفته است: حضرت اغا چرا دستور حمله به اسراییل را صادر نمی کنید ؟
ایت الله خامنه ای در جواب گفته است : محمود جان لطفن خفه شو وگرنه یه سیلی پولادین هم به تو می زنم:-w waiting

طنز / سرگرمی
وبلاگ پرشیا رویال