۱۳۹۰/۱۱/۱۴

خامنه ای: اون امام مقوایی بود که جام زهر می خورد من کله خرتر از کاغذ و مقوا هستم!

گزارش کیهان قهوه ای از خطبه های عرفانی و ملکوتی خ.ر عظمی ولایت

ایت الله العظمی سید علی خامنه ای ولی امر مسلمین جهان و رهبر ان قلاب اسلامی امروز در خطبه های نماز جمعه مشت محکمی بر دهن دژمننان نظام کوبیدند.
در مراسم عبادی سیاسی ساندیسی خرکی نمازجمعه امروز تهران اقشار مختلف مردم از قبیل نجار, آهنگر, کفاش, خراط, خوشنویس, قصاب, بزاز, مهندس هسته ای, اخوند, ملا, میوه فروش, معلم , دبیر , کشتی گیر , کاراته باز , خلاصه ورزشکار, استاد متعهد , دانش اموز , خانه دار, بچه دار , زنبیل دار , رفتگر , رییس جمهور , وکیل , نمایده مجلس , بیکار , شاغل , سفیر ,بازیگر , کارگردان , نویسنده ,  غنی , میلیونر , گدا , رانت خوار , اختلاسگر , نظامی , ارتشی , سپاهی ساندیس خور و هرچی دیگه فکر کنید با حضور  خود در مراسم عبادی نمازجمعه تهران به امامت خ.ر رنگ تخمی بخشیدند

خ.ر در  خطبه نماز جمعه در خصوص انتخابات مجلس  بیان داشت:ـ« اولن  اینکه همه اقشار باید در انتخابات شرکت کنند و هیچ عذری نباید داشته باشند این انتخابات از همه انتخاباتی که تا حالا داشتیم مهمتره دومن هرکی بگه تقلب شده فتنه گره و هرکی هم که رد صلاحیت شده بخواد سر و صدا راه بیندازه مثل موسوی و کروبی پدرشون را در می اوریم حتی اگر حق خوری شد باید خفه بشید مبادا  سر وصدا کنید. کسانی که رأی نمی‌آورندو رایشون را خوردیم حتماً مراقب باشند که کلاهی که بر سر رای نیاوردگان انتخابات ۸۸ رفت بر سر آنها نرود. من اعصاب ندارم سومن انتخابات باید با نشاط باشه!»

خامنه ای در خصوص بحرین و اسراییل گفت :ـ«حکام بحرین ادعا کردند که ایران در قضایای بحرین دخالت می کند من به صراحت می گویم جمهوری اسلامی گه خورده بخواد در بحرین دخالت کند ما سگ کی باشیم بخواهیم ال خلیفه را بندازیم  نه ما دخالت نمی کنیم جمهوری اسلامی هرجا را بخواهد به گند بکشد صریحاً اعلام می‌کند. برای مثال ما علیه رژیم صهیونیستی دخالت کردیم که نتیجه آن هم پیروزی در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه شد. بعد از اینهم هر کس با رژیم صهیونیستی مخالفت کند پشتیبان او هستیم و کمکش می‌کنیم موشک می دهیم بمبگذاری می کنیم هولوکاست را مسخره می کنیم یهود ستیزی را ترویج میدهیم.

خامنه ای در خصوص در هسته و تهدیدات و تحریم ها گفت : ـ« اوباما گرگه من عمرن جواب نامه اوباما را بدم. خیلی هم شرایط کشور خوبه و تحریم ها هم تا حالا هیچ خطری نداشته ! ما از مواضع هسته ای  کوتاه نمی آیم . حاضرم کشور نابود شود ولی هسته را متوقف نکنیم . اون امام مقوایی بود که جام زهر می خورد من کله خر تر از کاغذ و مقوا هستم که بخواهم جام زهر بخورم. ـ»

طنز / پرشیا رویال