۱۳۹۰/۱۲/۱۰

چرا در انتخابات قلابی رژیم جمهوری اسلامی شرکت می کنم!



_ از اینکه رایم دزدیده شود خوشم میاد

_ برای اینکه هرکشوری نیاز به نماینده مجلس دارد و باید نماینده را انتخاب کرد حتی اگر متقلب باشد

_ به خاطر روی گل هاشمی رفسنجانی در انتخابات شرکت می‌کنم و رای سفید می‌اندازم

_ در انتخابات شرکت می‌کنم تا خامنه ای از حضور سبزم یهو شوکه شود

_ چون قرن بیست و یک است در انتخابات شرکت می‌کنم  و رای می‌دهم

_ تقلب و دزدیدن رای اهمیتی برایم ندارد مهم مهر شناسنامه است

_ چون حضرت امام خامنه‌ای، امنیت انتخابات را تضمین کرده است

_ چون انتخابات در روز تعطیل برگزار می‌شود برای همین فرصت رای دادن وجود دارد

 _ در هر کشوری تقلب صورت می‌گیرد و تقلب برایم اهمیتی ندارد

_ مهم نفس حضور در انتخابات است مسایل دیگر هیچ اهمیتی ندارد

_برای اینکه با حضورم در پای صندوق رای مشت محکمی بر دهان یاوه‌گوی آمریکا زده باشم!

_ چون بسیج ناظر انتخابات است پس تقلبی حتما صورت نمی‌گیرد

_ چون تکلیف انتخابات قبلی (۸۸) مشخص نشده، این بار می‌خواهم تکلیفش را روشن کنم

_ چون نتیجه انتخابات دور پیش روشن شد این بار هم روشنه پس رای میدهم

ـ ترجیح می‌دهم با طناب اصول‌گرایان مکتبی به چاه بروم تا طناب ضد انقلاب به چاله

(ـ باور کنید دلم تنگ شده برای صندوق رای(خب دو سه ساله رای ندادم

ـ برای اینکه از اصول‌گرایانی که به ا.ن. گرایش دارند متنفر هستم و نمی‌خواهم نماینده بشوند حتی اگر رایم دزدیده شود

ـ در هر کشور دمکراتی وظیفه همگانی شرکت در انتخابات است و هیچ کشوری از ایران اسلامی دمکرات تر نیست

ـ وظیفه اسلامی میهنی ملی ام ایجاب می‌کند در انتخابات شرکت کنم ولو رای سفید بدهم و رایم دزدیده شود

ـ یک شهروند فهیم باید در فرایند انتخابات حضور داشته باشد ولو اگر همراه با تقلب باشد
 
ـ دلم برای تجمع های مختلط در زمان تبلیغات انتخابات و هنگام رای گیری تنگ شده

ـ برای اینکه بعد از انتخابات چند روز در خیابان تظاهرات کنم

ـ برای اینکه امام خمینی فرمودند، میزان رای ملت است

---رای می دهم و از رایم دفاع می کنم این بار مراقب هستم رایم گم نشود.

- چون احمد جنتی ( دبیر شورای نگهبان) کاندیدا ها را تایید کرده است پس رای می دهم

-برای اینکه بعد از اعلام نتایج انتخابات خامنه ای بازهم بگوید وقیح , علیل و بی ابرو هستم

- به اصولگرایان خ.ر مدار رای می دهم نه اصول گرایان ا.ن مدار

-برای اینکه بدحجاب هستم در  روز انتخابات بدحجابی فضیلت است و حتی صداوسیما بدنبال مصاحبه با بدحجابهاست

- با اینکه می دانم رایم شمرده نمی شود ولی از سر عادت رای می دهم

- انقدر صداو سیما تبلیغ میکنه دقیقه نود جوگیر می شوم و رای می دهم

-بخاطر دوستم که  زن پسر دایی  پسرخاله عمه اش کاندید شده رای می دهم

-برای اینکه سران جنبش سبز در حبس خانگی هستند اگر رای ندهم خامنه ای ادیتشون میکنه

- چون رای اولی هستم و عشق رای دادن دارم در انتخابات شرکت می کنم

-نمی خواهم  مثل انتخابات قبلی اشتباه کنم  و رای ندهم پس اگاهانه رای می دهم

- مهم نیت است و اگر نیت پاک باشه خدا هم قبول میکنه

- اگر رای ندهم امریکا به ایران اسلامی حمله میکنه پس رای میدهم که حمله نکنه

- چون موافق برنامه هسته ای و ساختن بمب اتم هستم در انتخابات شرکت می کنم

- چون انتخابات به منزله رفراندوم و تایید ولی فقیه است  پس رای می دهم

- اگر من رای ندهم تو رای ندهی ما رای ندهیم پس کی رای بده

- چون میلیارد ها دلار خرج برگزاری انتخابات شده پس باید رای داد

- چون اگر رای ندهم تورم و گرانی و بیکاری بیشتر میشه

- برای این رای میدهم که کاندیدای اصلح به مجلس بره

- والله دقیقه نود جو گیر شدم  و یهو نفهمیدم  چه جوری رای دادم
 
پیشتر در خودنویس منتشر شد