۱۳۹۰/۱۱/۱۸

حداد عادل : امام خمینی بی شعور و نفهم بود حتی میرحسین و رفسنجانی هم خرش می کردند سوارش میشدند


غلامعلی حداد عادل پدر زن حجت الاسلام و المسلمین  مجتبی خامنه ای فرزند خ.ر  در افشاگری گفت :
ـ« امام خمینی ادم احمق و کثیفی بود که حتی افرادی مثل هاشمی رفسنجانی که از عوامل ملکه انگلیس بود به راحتی گولش زدند و نزدیکش شدند. پدر و مادر خمینی از هند به ایران امدند تا زمینه را برای ایجاد فتنه و اشوب مهیا کنند . و ادامه این حرکت را خمینی را برعهده گرفت و باعث شد ان قلاب اسلامی به رهبری ملکه امگلیس شکل بگیره . خمینی از نوچه های ملکه الیزابت لعنتی دوم بود که به راحتی وارد ایران شد و ان قلاب را دزدید.»

حداد عادل در ادامه افشاگری هایش گفت : ـ« این ها که گفتم قطره ای از دریا هم نیست امام خمینی ادم بی شعور و نفهمی بود که حتی میرحسین موسوی از  عوامل فراماسون و اقای علی اکبر هاشمی هم خرش می کردند و سوارش می شدند . تنها کسی که امام خمینی را خر نکرد همین حضرت ایت الله خامنه ای است که اصلن ادم خیلی مهربان و زحمت کش و شریفی بود. حتی میرحسین موسوی و هاشمی با نینرگ اقای خامنه ای را خر می کردند و نمی توانستند از ایشان سواری بگیرند . ان شاالله که همه هدایت شوند به اغوش نظام برگردند. اگر یادتان باشد منتظری هم خمینی را خر می کرد ولی امام خمینی متوجه شد و منتظری را عزل کرد . حتی سید احمد هم حضرت امام را خر می کرد جوری  حضرت امام را خر می کرد که حتی رفسنجانی تعجب می کرد ولی سید احمد و میر حسین موسوی و رفسنجانی نتواستند مقام معظم رهبری را خر کنند و از ایشان کولی بگیرند و برای همین کشته و یا طرد و زندانی شدند»

حداد عادل در خصوص مجتبی خامنه ای گفت :
ـ« این بزرگوار لیاقت رهبری را دارند . این حرف نه به خاطر اینکه بنده پدر زن ایشان هستم بلکه برای این واقعن لیاقت رهبری مثل باباش داره .باور کنید من هرکار کردم سید مجتبی را گول بزنم و ایشان را خر کنم نشد .برای همین ایشان لیاقت رهبری را دارند »

سرگرمی/ پرشیا رویال