۱۳۹۰/۱۲/۸

غلامعلی حداد عادل : اگر به من رای بدهید طلاق دخترم را از سید مجتبی خامنه ای می گیرم


غلامعلی حداد عادل کاندیدای اصولگرای مجلس شورای اسلامی در سخنرانی نصف شب گفت : ـ« اگر به من رای بدهید تغییرات بزرگی بوجود می اورم. مردم ما خواستار تغییرات هستند الان کمر مردم بر اثر بد اخلاقی ها شکسته است. باید مناسبات جدیدی بوجود بیاوریم.«

حداد افزود : « اگر من رای بیاورم اولین کارم درخواست طلاق دخترم از سید مجتبی خامنه ای است. اگر به من رای بدهید کارهای گنده زیادی می کنم حتی سید علی خامنه ای این جرثومه فساد مکتبی تحصیل کرده شوروی کمونیستی را هم از کار معلق می کنم این آخوندک بلشویک را محاکمه می کنم . بشار اسد را هم وادار می کنم استعفا بدهد . با حسین اوباما مذاکره مستقیم می کنم تحریمها را بر می دارم . بمب اتمی نمی سازم. برای همه جوانان دنیا کار ایجاد می کنم  به هر زوجی در دنیا حتی زوج های همجنس گرا هم خانه میدهم . بعدش اگر فرصت شدیک هات داگ در کی اف سی میخورم....!»

غلامعلی همینطور ادامه می داد که زنش از خواب بیدارش کرد و دعوای سختی در رختخواب درگرفت . زن به غلامعلی حداد گفت : ـ« این پرت و پلا ها چی بود بهم می بافتی به حضرت اغا فحش میدادی , به سید مجتبی داماد برازنده نازنینم فحش میدادی ( چشمان زن در تاریکی درخشید و قند در دلش اب شد )  پدر سوخته  اینجوری میخوای رای بیاری , نکنه این حرفها را برای ضد انقلاب میزدی , غلامعلی هات داگ میخوای الان همچین هات داگی بهت بدم که دیگه هوس مال اجنبی نکنی...»

زن در حالیکه لباسش را در میارود تا هات داگ وطنی به غلامعلی بدهد . حداد عادل که مضطرب و سراسیمه شده بود  گفت : ـ« غلط کردم  گوه خوردم الان هات داگ نمیخوام ...«

طنز/ سرگرمی
پرشیا رویال