۱۳۸۹/۴/۹

احمدی نژاد گفت : اصلا ما با گروه (5 + 1) قهریم تا روز قیامت


اصلا کی گفته قطعنامه ها لازم اجراست . من تعجبم  ازچند مشت فریب خورده  اینجاست که این کاغذ پاره ها را که ما به جای دستمال استفاده می کنیم را تهدید تلقی می کنند . اینها ورق پاره ها سند استکبار ستیزی و امریکا ستیزی و امپریالیسیم ستیزی ملت بزرگ ایران است که یک تنه در برابر عوامل زور و استعمار در جهان ایستاده  و سر خم نکرده است . به فضل الهی به کمک امام زمان با بازی دادن غربیان و شرقیان به انچه که می خواهیم دست می یابیم . 
دکترررر احمدی نژاد دستی به هاله نورش کشید و ادامه داد:
راهبرد جدیدی بر دستگاه دیپلماسی از سوی مقام معظم رهبری تابید که باید حال غرب را به صورت مضاعفی بگیریم . درهمین باره ابتدا از فروش خاویار ایران که ثروتمدان غربی مشتریش  هستند جلوگیری می کنیم و از این پس به غرب ملحد خاویار صادر نمی شود تا بفهمند با ملت ایران باید مهربان رفتار کنند .
اصلا ما با گروه 6 (5+1) قهر هستیم تا روز قیامت و منت کشی هم قبول نمی کنیم و واسطه نفرستید حالا می بینید کی ضرر می کنه 
ما تا روز قیامت هیچ حرفی با غرب بخصوص امریکا و گروه 5+1 نداریم که بزنیم .خدا باید دراین زمینه حکمیت کند . ما در دادگاهی حرف می زنیم که خدا قاضی باشه نه درجایی که 6 نفری(5+1) بیفتند به جون جمهوری اسلامی ایران و در خواستهای نا مشروع بکنند و بخواند به زور به جمهوری اسلامی تجاوز کنند . جمهوری اسلامی زیر بار زور نمی رود و برای درخواستهای نامشروعتان تره هم خرد نمی کنه .از عقب و جلو هی فشار میارند ما با این فشارها هیچی مون نمیشه و تحمل فشارهای بیشتری هم داریم و جمهوری اسلامی  از خودش دفاع می کنه و تن به زدالتهای غیر اخلاقی شما نمی دهد(ت)
بحث بعدی تحریم بنزینه که ما خدامونه تحریم کنید ببینید این  ملت چی به روزتون میاره  این حرف من نیست این حرف ملت ایرانه . به من در سفرهای استانی مومنان واقعی  نامه دادن گفتند دکترررر جون ما از خدامونه که بنزین را تحریم کنند الانش بنزین زیاد داریم تو باک جا نمیشه . اینا خیال کردند ...

 درهمین لحظه  به علت کمبود صدای بلندگوی قطع شد  و سخنرانی استانی 1392دکتررر نا تمام ماند .