۱۳۸۹/۴/۲

مصاحبه اختصاصی کیهان با یک شهروند امریکایی ساکن نیویورک



مقدمه از حسین  شریعتمداری  سردبیر روزنامه کیهان 



متاسفانه خفقان و سرکوب در امریکا بیداد می کند و اوبامای جنایتکار که ژست دورغین تغییر گرفته بود از بوش هم در سرکوب مردم شری امریکا پیشی گرفته است و کوچکترین اعتراض و انتقاد را باحمله گارد( یه چیزی شبیه بسیج ما) پاسخ می دهد . هم اکنون بیش از دو میلیون نفر در زندانهای امریکا به سر می برند که 1/990/000 نفر از این زندانیان شهروندان بی گناهی هستند که به دستگاه امپیریالیستی شیطانی امریکا اعتراض دارند . خبرنگار اعزامی کیهان که در معیت دکتررر احمدی نژاد به نیویورک رفته بود توانست با شگرد خاصی ماموران نادان امنیتی اطلاعاتی سیا را دور بزند و با یکی از شهروندان امریکایی الا اصل مو بور سفید پوست مصاحبه ای انجام دهد که مخالف روابط زور مندانه حاکم بر کشورش است .توضیحات داخل پرانتز از شریعتمداری برای درک بهتر از وضعیت بد در امریکا است .



بخشهایی از مصاحبه در زیر توسط  حسین شریعتمداری ترجمه شده است:

--- سلام علیکم خودتان را معرفی کنید .

++ + علیکم سلام . بنده با توجه به اینکه امریکا اوج خفقان است و در صورتیکه اسمم را بیان کنم فردا باید جسدم را درجوی اب پیدا کنند نمی توانم اسمم را بگویم .


--- برخی از گمراه شدگان در جهان فکر میکنند در امریکا آزادی وجود دارد و در اوج پیشرفت قرار دارد نظرتان در این خصوص چیست ؟


+++دست روی زخم 290 میلیون امریکایی گذاشتید . ما در امریکا هیچ تامین جانی مالی ناموسی نداریم . وضع اقتصادی خراب است . ما حتی جرات نداریم اعتراض کنیم . تمام سایتها و وبلاگهای ما فیلتر است . بیشتر دانشجویان امریکایی تهدید و زندانی می شوند . تجمع 3 نفره در امریکا جرم محسوب می شود و مامورین امنیتی اجازه نمی دهند بیش  از 3 نفر در جایی تجمع کنند . افراد دستگیر شده تو یه جایی مثل ابو غریب  ( اوین و کهریزک ) مورد تجاوز قرار می گیرند  ودر کل  خیلی زور میگویند .
جوانان ما را به فساد و تباهی دعوت می کنند عشرتکدهها را اباد کرده اند . در این کشور فقط افراد امنیتی وضع  مالی خوبی دارند . اوباما از بوش بدتر است . 
چند وقت پیش 5 نفر از شهروندان امریکایی را اوباما دار زد و جسدشان را تحویل خانواده هایشان نداد و بعد از 40 روز گفت یه جایی چالشون کردند و حتی ادرس قبرها را ندادند .
چند روز پیش هم با حمله به دفتر اسقف های اعظم امریکایی انجیل و کتاب مقدس را پاره کردند و دفاتر اسقف ها را خراب کردند و به دفتر اسقف های دیگر سنگ پرانی کردند . دفتر ولیعهد پاپ سابق را هم پلمپ کردند .
چند وقت پیش هم به نوه جورج واشنگتن بنیانگذار جمهوری امریکا و رهبر انقلاب کبیر امریکا  در سر قبر بابابزرگش بی احترامی کردند و نوه واشنگتن را متهتک کردند .
اوبامای جنایتکار در مراسم هایی که خودش ترتیب می دهد ابمیوه ( ساندیس ) به طرفدارنش می دهد و گاردی درست کرده است به اسم گارد ملی ( بسیج مستضعفین ) و از بچه 15 ساله تا پیرمرد 80 ساله را اورده تو این گارد و جیره خورشون کرده و به هرکدومشون یه باتوم داده و گفته هر وقت دیدید جایی تجمع شده رحم نکنید و به شدت سرکوب کنید . جیره خورهای رژیم فاشیستی امریکا با پول مفتی که بدست می اورند زندگی خوبی دارند و لباس این گاردیها شخصی است ما به این ها می گوییم لباس شخصی ها که خیلی زور دارند و حتی به اسقف های مخالف جمهوری امریکا هم این لباس شخصیها که همیشه شلوار لی می پوشند و صورتشون را 6 تیغ میکنند حمله می کنند .
در استخدام ها مردم عادی هیچ شانسی ندارند و گاردی ها به پست ها و مقامات خوب می رسند . بیکاری انقدر زیاده که نگو نپرس . بچه های کار زیادند سر هر چهارراه هفت هشت از این بچه ها دارند دستفروشی و گدایی می کنند . بیشتر پیرها بیمه نیستند .
اعتیاد که گل سرسبد این حکومت  استبدادی جمهوری امریکاست 
اپوزیسیون ما مرده  و اپوزیسون قلابی هم مردم سر کار گذاشته و ... میده 


در اینجا خبرنگار کیهان اشک می ریخت و یک صد دلاری کش به این جوان امریکایی داد و از او برای مصاحبه تشکر کرد . 
نوار این مصاحبه به انگیلسی در دفتر کیهان نزد شریعتمداری( حسین بازجو ) موجود است .