۱۳۸۹/۳/۲۷

رامین مهمان پرست : جمهوری اسلامی مهد دمکراسی و آزادی است


بیانیه ۵۶ کشور عضو سازمان ملل  در شورای حقوق بشر سازمان ملل در اعتراض به نقض حقوق بشر در ایران در حالی صادر شد که سرکوب معترضان در ایران شدت یافته است در همین حال رامین مهمان پرست با جعلی بودن ادعاهای مطرح شده در این بیانیه گفت :

اصلا تو دنیا 220 کشور وجود داره و اگر بررسی کارشناسی صورت بگیره مشخص میشه که 23 درصد از کشورهای همسو با نروژ صهیونیستی که اخر خفقان و سرکوب در دنیاست و مردمش در رنج وعذاب هستند و هیچی ازادی ندارند وبا پول اسراییل و امریکا  برای ضایع کردن جمهوری اسلامی در جهان با غرب استکباری کار میکنه این بیانه ضعیف و مضحک را صادر کردند . این 56 کشور دنیا  هم عددی محسوب نمی شوند وناقض اصلی حقوق بشر در دنیا هستند و  در روابط جهانی جایی ندارند و از نظر ما اینها کشورهای مرده و مهره های بی خاصیت هستند و  جز اقلیت محسوب می شوند . ما  برای این جور بیانیه ها که تازه غیرالزام اور هم است تره خووررد نمی کنیم . ما اصلا از  4 بیانیه الزام اور تحریمی  شورای امنیت  برعلیه جمهوری اسلامی به جای دستمال استفاده می کنیم چه برسه به این بیانیه که نمونه این بیاینه ها در ایران تازگیها زیاد می بینم و با اشاره به بیانیه میرحسین موسوی گفت : 
این غرب نمی تونه کاری بکنه چپ و راست از داخل و خارج برای ما قطعنامه  وبیانیه صادر می کنه .
میمان پرست در جلوی خبرنگاران  برای اینکه باور کنند قطعنامه اخری شورای امنیت برعلیه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی دستمال است . آب دماغش را با برگه قطعنامه تحریمی ارسال شده از شورای امنیت  پاک کرد و فین بزرگی کرد که صدایش را خبرنگاران حاضر در جلسه مطبوعاتی ضبط کردند .
مهمان پرست در سوال اختصاصی خبرنگار ما که این تحریمها چه تاثیری بر جمهوری اسلامی داشته است گفت :
این تحریمها باعث خودکفایی و شکوفایی ما شده است مثلا از این پس که باتوم و گاز اشک اور  چینی  وروسی نمی تونیم بخریم ولی به جاش از چماق و بطری استفاده میکنیم . در روابط   بانکی  و مالی هم از سوریه ولبنان ونزوئلا استفاده می کنیم 
در مورد نفت هم از سپاه و  بسیج مستضعفان  استفاده میکنیم و قراردادی که دیروز بستیم که یه حالی هم به سپاه داده باشیم .

اصولا این برگه دستمالهای بیانیه و قطعنامه  چه داخلی چه  خارجی  بیشتر صادر  بشه برای نظام ما بهتره و ما را از دستمال بی نیاز می کنه

مهمان پرست ادامه داد :
اصلا جمهوری اسلامی مهد دمکراسی و ازادی در جهان است و این اقلیتها چه خارجی چه داخلی هیچ غلطی با این بیانیه ها نمی توانند بکنند مگه میشه با مهد دمکراسی و ازادی  در جهان جنگید.
اگر مدیریت جهان دست دکتررر ا. ن بود الان وضعیت جهان جور دیگری بود من از 144 کشور جهان  که به این قطعنامه رای ندادند می خواهم مدیریت جهان را به  دکتررر محبوب ا.ن  بدهند و در عرض یک سال جهان را عوض میکنیم و مستضعفان جهان را نجات می دهیم .و مشت محکمی به دهان غرب خواهیم زد .

 عکس رامین دماغو قبل از استفاده دستمال بیانیه