۱۳۸۹/۴/۸

تغییرات دانشگاه آزاد از دید چند دانشجوی این دانشگاه


دانشجوی ذوب شده در ولایت فقیه 

فوق العاده تغییرات خوبی است این تغییرات بخصوص رفتن جاسپی و امدن اصولگریان ارزشی  موجب افزایش کیفیت اموزشی و بالا رفتن نمره بسیجیان می شود وعدالت برقرار می شود و دست استعمار گر و فتنه گر یک جا قطع می شود . پوشش  دانشجویان وضعیت بهتری پیدا می کند و چادر اجباری می شود و دیگر نیازی نیست مدرک قلابی دکترا برای نمایندگان ارزشی و هیئت کابینه اسلامی ساخت و درکل خیلی خوبه

دانشجوی ذوب شده در موسوی 

تغییرات بدی است به خصوص کنار گذاشتن موسوی از هیئت  موسس . با بقیه اش هم بلاخره یه جور کنار میاییم ولی حالا چرا در حق موسوی جفا میکنید

دانشجوی ذوب شده در رفسنجانی

این بزرگترین ظلم درتاریخ به رفسنجانی است . این دانشگاه به منزله فرزند ایشان است که بعد از 28 سال گفته شود رفسنجانی پدر دانشگاه ازاد اسلامی نیست خیلی ناراحت کننده است . چنین ستمی را حتی شاه در زندان علیه این بزرگوار نکردند  .من احتمال می دهم بعد از حذف نام ایشان از دانشگاه ازاد اسلامی سکته کنند .

دانشجوی در شرف ترک تحصیل 
 
من کاری به این بازیهای سیاسی ندارم . من درتهیه شهریه میلیونی برای یک ترم مشکل  دارم و با ادامه این روند ناچار هستم ترک تحصیل کنم  این دعوا مربوط به من نیست . سگ زرد برادر شغال است . اگر بعد از سی سال گروه دیگری می خواهد بیایید و مشغول مال اندوزی شود برای من اهمیتی ندارد . هیچ تغییری در این دوگروه اصلاح طلب و اصولگرا نمی بینم


ارسال شده توسط داریوش اریایی به پارس دیلی نیوز