۱۳۸۹/۳/۲۴

سید روح الله خمینی چگونه مادر بزرگ سید حسن نصرالله را در لبنان باردار کرد ؟


ماجرای واقعی از تولد پدر سید حسن نصرالله و اینکه چگونه سید حسن نصرالله نوه روح الله شد

در این تحقیق میدانی  و با ارائه سند غیر قابل انکار مشخص می شود که سید حسن نصرالله نوه واقعی سید روح الله خمینی است و این سند مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی است که ادعا می کنند سید حسن نصرالله لبنانی نوه برحق سید روح الله نیست

به تازگی کاشف به عمل امده است که سیدحسن خمینی فرزند سید احمد که تا پیش از 14 خرداد 1389 نوه سید روح الله خمینی نامیده می شد از این پس بنا به تشخیص ساندیس علی خامنه ای  در بررسی شجره طیبه وپاک ومطهر امام رحیل یافته به ملکوت اعلی  مشخص شد  نوه سید روح الله نیست بلکه سیدحسن نصرالله تروریست لبنانی نوه سید روح الله خمینی است .
این ماجرا زمانی لو رفت که مدرک مهمی بدست امده است که نشان می دهد سید روح الله در سفری که به لبنان در جوانی داشته است و نامه عاشقانه ای برای همسرش سیده خدیجه بتول فرستاده بود این نامه در بیشتر وبلاگها و سایتهای بسیجیان امده است و مورد تایید دفتر حفظ و ارزشهای امام خمینی است :

«تصدقت شوم؛ الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آینه قلبم منقوش است. عزیزم، امیدوارم خداوند شما را به سلامت و خوشی در پناه خودش حفظ کند. [حال] من با هر شدتی باشد می‌گذرد ولی به حمدالله تاکنون هرچه پیش آمد خوش بوده و الان در شهر زیبای بیروت هستم. حقیقتا جای شما خالی است. فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراهم نیست که این منظره عالی به دل بچسبد... ایام عمر و عزت مستدام. تصدقت. قربانت؛ روح‌الله.»

درواقع این  نامه ای بوده است که به زنی داده است که مادر بزرگ سیدحسن نصرالله بوده است واین زن از فاحشه های مسیحی لبنان بوده است که کنار ساحل یکی از شهرهای لبنان به نام طرابلس مشغول فاحشگی بوده است و سید روح الله جوان که محو تماشای دریا بوده است غرق این فاحشه مسیحی می شود نه یک دل بلکه صد دل عاشق این زن می شود و چون می فهمد مسیحی است نمی تواند با غیر مسلمان  ازدواج دائم کند صیغه  یک ساعته را  درجا می خونه و با مامان بزرگ مسیحی  سید حسن نصرالله کنار ساحل همبستر میشه و بابای سیدحسن نصرالله تشکیل میشه .
خمینی بعد از یک ساعت زنه را ول میکنه میره و به شهر بیروت میرسه و نامه عاشقانه ای برای فاحشه می فرسته و زنه بقدری تحت تاثیر قرار می گیره که به اسلام رو می اورد و مسلمان شعیه می شود و چون خمینی را دیگر پیدا نمی کنه با یک اخوند ازدواج میکنه و بچه را هم غالب می کنه به اخونده و این جوری میشه که بچه خمینی در لبنان زاده می شودو بعد هم که بابای سید حسن سید حسن را تولید میکنه و به بشریت تقدیم میکنه و به مفاخر جهانی مبدل می شود .


این شعار که بسیجیها  در حضور ساندیس علی خامنه ای سر میدادند  و
نواده روح الله  سیدحسن نصرالله
کاملا واقعی است و حالا کاملا اثبات شده است که نوه واقعی سید روح الله خمینی سیدحسن نصرالله است و سیدحسن خمینی نوه امام نیست.