۱۳۸۹/۳/۲۶

خامنه ای گفت : دشمن ... دشمن ...دشمن ... دشمن ...


سخنرانی منتشر نشده ای از خامنه ای که  بزودی از سوی خودش در یکی از ضیافتهای ساندیس خوری  منتشر  می شود .
البته بیشتر جملات این سخنرانی تکرار جمله های  خامنه ای است  که به صورت پراکنده  در سخن رانی هایش  گفته  است .




بسم رب جبارین 

دشمن غلط کرده دشمنی  می کنه . برای چی این دشمنان با ملت ما دشمنی می کنند برای اینکه مردم دشمن شکن ما از دشمنان به قدری بدشان می اید که دشمنان را وادار می کنند دشمنی کنند . دشمن خیال کرده با دشمنی کردن با ملت ما می تونه دشمنی اش را را به رخ ما بکشاند تا ما شکست بخوریم و دشمنی با دشمن را کنار بگذاریم و با دشمن دوست بشیم ولی ملت ما مشت محکمی بر دهان دشمن می زند . دشمنان با فریب عده ای از دشمنان داخلی قصد داره  دشمنی اش  پنهانی نشون بده برای همینه که نباید گول دشمن را خورد . اصلا مردم ما دشمن شناسند .
دشمن شناسی درسی است که امام راحل دشمن رسوا کن  به ملت دشمن شناس ما نشان داد. دشمنان  چشم ندارن ببینند مردم چقدر از دشمن بیزارند . حتی دشمنان فکر می کنند با فریب ملت دشمن شکن  ما می توانند  خودشان را دوست جا بزنند و دشمنی ریا کرانه را درپیش بگیرند . نخیر دشمن بدان که ما گول به ظاهر دوستی تو دشمن را نمی خوریم .
علی دشمن شناس بود طلحه و زبیر دشمن درجه یک علی بودند . ملت علی دشمن شناس بودند و سر طلحه و زبیر را بریدند الان هم باید  ملت دشمن داخلی را پیدا کنند و سر دشمن را نمی خواد ببرید یه گوش مالی بدید کفایت می کنه ما الان در جنگ نرم جملی با دشمن هستیم و اگر دشمن شناسی  علی را به کار ببرید  مشکل حل خواهد شد .بنده نمی خواهم بگویم من را با علی صدر اسلام مقایسه کنید ولی اگر کردید اشکال نداره . بلاخره علی هم ولی فقیه بود من هم ولی فقیه هستم دیگه .
والسلام