۱۳۸۹/۳/۱۹

نوار ویدویی سوم شهرام امیری هم منتشر شد ( اختصاصی از پرشیا رویال )



تاکنون  ویدویی مونتاژ شده ای  از سوی سیا برای تضعیف روحیه مردم ولایت زده و  ویدویی هم از سوی  جمهوری اسلامی  برای تقویت ولایتمدارن منتشر شده است . دریکی از  نوارها امده است که برای تحصیل و گردش به امریکا سفر کرده است و درنوار دیگر امده است که توسط تیم ترور و ربایش عربستان و امریکا ربوده شده است ولی نوار سوم یا اصلی از شهرام امیری که به صورت اختصاصی دست ما افتاده است  .شهرام امیری افشا گری دیگری در این فیلم کرده است که به صورت زیر از روی ویدئو پیاده شده است :



بسم الله الرحمن الرحیم 
من شهرام امیری دانشمند هسته ای بهداشتی ساکن جمهوری اسلامی فرزند بابام در عربستان توسط تیمهای ربایش ادم فضایی ها ربوده شده ام .الان هم دارم از مریخ با وب کم یکی از مریخی ها که دلش برایم سوخت ولب تابش را در اختیارم گذاشت صحبت می کنم .
موش لاک پشت وکرم هم در اینجا هستند و مریخی ها این قهرمانان ملی ما را هم در گروگان خود  گرفته اند و خواستار مبادله با تاسیسات فضایی و هسته ای جمهوری اسلامی هستند  . فضایی ها به من گفتند :
دشمن اصلی ما نه امریکا و روسیه بلکه جمهوری اسلامی است که پیشرفت شگرفی در عرصه های فضا واتم  داشته است و به زودی به ابرقدرت منظومه شمسی و کل کائنات می شود . بعد هم به برنامه صلح امیز هسته ای جمهوری اسلامی اشاره کردند که بزودی از امریکا هم جلو می زند . وبه رهبر معزز انقلاب اسلامی حضرت ایت الله خامنه ای و دکتررر احمدی نژاد محبوب در توده ملیتهای مریخ  پرداختند وگفتند که اگر ایشان نبود ایران به این جایگاه رفیع نمی رسید.
من در عربستان داشتم دور خونه خدا می چرخیدم که یه دفعه سرم گیج رفت وقتی چشم باز کردم یک موجود ژله ای دیدم که از تیم های ترور و ربایش استخبارات سیاره مریخ بود  که منو به داخل سفینه ای که از فضا امده بود می کشید . 
هرکاری کردم دعا خوندم قسمش دادم که من را ول کنه که برم .می گفت : ح ر ف ن ب ا ش ه 
یک بار هم با اعمال خشونت منو هل داد تو سفینه و با یک امپول گنده  منو بیهوش کردند که مسیر سیاره مریخ را یاد نگیرم .ولی من که بیهوش نشده بودم و خودم را به بیهوشی زده بودم و مسیر رفتن به مریخ را یاد گرفتم .
وقتی رسیدیم به مریخ منو تو سلولی انداختند که کرم موش ولاک پشت عزیز هم دران بودند که قهرمانان فضایی به من گفتند :
پیشرفتهای بزرگ و فرا سیاره ای و در سطح کهکشانی جمهوری اسامی خواری شده در یک چشم فضایی ها ( یادم رفت بگم این مریخیها یک چشمی هستند ) اینها با ربودن دانشمندان ایرانی می خواهند جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی در ابرقدرت شدن
جمهوری اسلامی در ابرقدرت کهکشانی و فرا فضایی شدن را بگیرند . لاک پشت هم  شکنجه هایی که بروی بدنش شده بود  را نشانم داد . 
اینجا ساعت 45:78 دقیقه روز 70 ماه  34  سال 56781  مریخی میلادی است . من در راکتور هسته ای بهداشتی مریخ مشغول تحصیل هستم . راستی سلام مرا هم به زن و بچه ام برسانید ....

( دراینجا نوار با هجوم فضایی ها به شهرام امیری قطع شد و مشخص نیست چه بلای سر شهرام امیری امده است )

همین نوشته در خودنویس