۱۳۹۰/۹/۱۹

هواپیمای سرنشین ندار امریکا به دین مبین اسلام مشرف شد


هواپیمای سرنشین ندار امریکا به دین مبین اسلام مشرف شد و برای جاسوسی به امریکا فرستاده می شود !

 به گزارش جیگر بان نیوز به نقل از فارس نیوز به نقل از بیست وسی به نقل از شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی و انهم به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  پهپاد ( هواپیمای کنترلی بی سرنشین ) امریکا امروز صبح به دین مبین اسلام مشرف شد.
 
سردار رفته نقدی رییس بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی با اشاره به  تشرف پهاد سرنشین ندار اسیر شده به دست نیرویهای مسلح گفت :
« بعد از صحبتهایی ارزشی برادر کرار ( هواپیمای ساخته شده توسط سپاه ) و  متخصصان هوا و فضای گمنام امام زمان پهپاد دستگیر شده امریکا ضمن رد مسیحیت با قبول اسلام جز سربازان ولایتمدار نیروهای مسلح انجام وظیفه خواهد کرد . امریکا هیچگاه فکر نمی کرد روزی فرا برسد که نیروهایش به اسلام مشرف شوند و در رکاب ولایت گام بردارند. از این پس پهپاد را جوری تربیت کرده ایم که به جاسوسی از امریکا بپردازد . خوشبختانه پهپاد قول همکاری داده است و بزودی با رمز مرگ بر ابابیل ابرهه برای جاسوسی به خاک امریکا فرستاده می شود. اسمی که پهپاد بعد از اسلام اوردن انتخاب کرده است سجیل است »
 
در گفتگوی اختصاصی خبرنگار صداوسیما با پهپاد سرنشین ندار سوالاتی مطرح شد که در زیر امده است

- خبرنگار صداوسیما : اقای سجیل پهپاد ضمن تبریک به مناسبت اینکه مسلمان شدید  از اینکه گمراه بودید و به استکبار گران سرویس میدادید چه احساسی دارید
سجیل پهپاد هواپیمای سرنشین ندار مسلمان شده  در حالیکه چفیه انداخته بود و عکس خ.ر را بروی کاپوت خود گذاشته بود گفت :
«  در ابتدا اجازه بدهید بگویم مرگ بر امریکا , بنده داشتم شرارت و جاسوسی برای اق سیا می کردم که سیگنال معنوی از سوی امام زمان دریافت کردم که بر دلم نشست و یک لحظه به خودم امدم و به اغوش گرم امام زمان وارد شدم و به ارامی در بیابان فرود امدم. از اینکه در کشور امام زمان توسط امام زمان سقوط کردم بیییسییار خوشحال هستم و  سقوط خود را الطاف خفیفه الهی می دانم که شامل حال من سرنشین ندار شده است. ان شالله که بتوانم سرباز خوبی برای امام زمان و ولی فقیه مطلقه باشم . بعد از گفتگوی کوتاهی که با اقای کرار ( هواپیمای سرنشین ندار سپاه )که بسیار فهمیده و چابک هستند از گذشته خود توبه کردم . شرم دارم بگویم که از اینکه روزگاری توسط امریکای جهانخوار ساخته شدم و در طول دوسال گذشته به گشت زنی در ایران می پرداختم و اطلاعات خوب و ارزشمندی از تاسیسات هسته ای و پادگانهای سپاه به امریکای استکباری ارسال کرده ام . »

http://www.popsci.com/files/imagecache/article_image_large/articles/Screen%20shot%202011-12-08%20at%203.58.42%20PM.png

سجیل پهپاد در حالی که اشک ولایت می ریخت گفت : « بنده بعنوان یک پهپاد مسلمان ضمن لبیک به ولایت فقیه مطلقه امادگی خود را جهت ماموریت شناسایی و جاسوسی به خاک امریکا اعلام کرده ام و منتظر دستور مقام عظمی ولایت هستم تا همراه کرار دوست خوب بی سرنشینم برای جاسوسی به امریکا ارسال شوم و انتقام خودم را از امریکا پس بگیرم . ان شالله بتوانم خواهران و برادران پهپاد سرنشین ندارم که هنوز در گمراهی به سر می برند را مسلمان ولایتمدار کنم «


طنز / سرگرمی
پرشیا رویال / داریوش آریایی