۱۳۹۰/۹/۲۰

خامنه ای : پوتین جان سوراخ موش خواستی در خدمت هستیم !


بنا به گزارشات تظاهرات در روسیه در اعتراض به تقلب به انتخابات ابعاد تازه ای پیدا کرده , نیروهای امپریالیستی غرب شامل امریکای ددمنش و انگلیس جهانخوار که شاهد انتخابات باشکوهی در سطح انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران بودند و از حسادت داشتند سکته می زنند با تحریک عده ای از رای دهندگان روسیه  قصد دارند ابروی پوتین را ببرند. غرب امپیریالیستی جوری القا میکند که در روسیه کشور تقلب صورت گرفته است.
غرب ملحد برای شرق کافر برنامه مفصلی فراهم کرده و توانسته مردم روسیه را تحریک کرده است . مردم روسیه در تظاهرات هایی که از سوی دشمنان شکل می گیرد اعلام می کنند ما به پوتین رای ندادیم  / ما از پوتین خسته شدیم  / ما پوتین نمی خوایم به جاش چکمه می خوایم
 
 در پیام تلفنی خامنه ای با پوتین ضمن رد هرگونه تقلب بر حضور حداکثری با شکوه مردم روسیه تاکید شد
 
ایت الله خامنه ای در تماس تلفنی به ولادمیر پوتین گفت: « برادر کمونیستم  ضمن تبریک به مناسبت شکوه حضور حداکثری در انتخابات روسیه و انتخاب شایسته نمایندگان جنابعالی در مجلس , از ملت بزرگ روسیه می خواهم گول غرب ملحد را نخورند و به پوتین اکتفا کنند چکمه به هیچ وجه مناسب هوای سرد روسیه نیست . اگر  پوتین نباشد چکمه ای هم در کار نیست. چکمه فرم غربی است و مناسب دمکراسی خشن نیست و پوتین  مناسب شماست »

پوتین در جواب گفت : « از اینکه حضرت مسیح خامنه ای نورانی اینقدر روشن ضمیر و اگاه هستند تشکر می کنم. شما پدر روحانی بنده و همه کمونیستهای روسیه هستید. خدا به سر شاهده غرب با تحریک نوچه هایش میخواد برنامه جنبش سبز را در روسیه پیاده کند و با تحریک مردم روسیه پوتین ها را دراورند و چکمه پوش شوند ولی ملت بزرگ روسیه گول نمیخورند و به پوتین اکتفا می کنند. قصد دارم مدودیف را نخست وزیر کنم و خودم رییس جمهور شوم . دعای خیر جناب عالی ان شالله شامل حال ما کمونیستهای  سابق شود. هر وقت صدای شما نازنین را می شنوم دلم ارامش خاصی پیدا میکنه. از شما می خوام هر شب قبل از خواب برایم لالایی بخوانید تا خوابم ببره . »

 خامنه ای در ادامه گفت : « پوتین جان شما باید مراقب فتنه گران باشید  ان شالله با اموزش چند ترفند به شما , باید فتنه را کهریزکی و خنثی کنید »

 پوتین هم گفت :« بنده به هیچ وجه کوتاه نمی ایم حتی حاضرم روی سر مردم سیبری بمب اتم بندازم . من قذافی نیستم که ارتشم ضعیف باشه . نا سلامتی ارتش ما قدرت دوم جهانه . این غربی ها همین بلا را سر بشار جون داروند ولی من پوتین هستم به ارتش دستور میدم هرچی معترضه نابود کنه .»
 
خامنه ای دراخر گفت : « البته  تجربه حکم میکنه زیاد روی نیروی نظامی تکیه نکن در ضمن پوتین جان سوراخ موش خواستی در خدمت هستیم»
در اینجا  تلفن قطع شد و صدای بوق اشغال از روسیه به گوش رسید

طنز / سرگرمی
پرشیا رویال