۱۳۹۰/۹/۱۴

احمدی نژاد : سفارت انگلیس یه ساختمان کوچلو در شمال غرب شهر تجریش است


به گزارش جیگربان احمدی نژاد در مراسم عزاداری تاسوعای حسینی در جوار شاعبدالعظیم حسینی در سخنرانی برای مردم عزادار شهر ری گفت :
ــ« یزید ملعون دستور داد اب را بر روی  امام حسین ببندند تا دست از ولایت مداری بردارد ولی امام حسین به یزید گفت با کمک مردم ترتیبوتو میدم ولی یزید در دشت کربلا ترتیب امام حسین و خانواده اش را داد. فلسفه قیام حسین زنده کردن سنت حسنه صیغه بود که با مخالفت  یزید روبرو شد ولی مردم شهوت زده کوفه به یاری امام حسین نیامدند و لشکر یزید به سرکردگی شمر ترتیب امام حسین را دادند. ولی امام حسین  به شمر گفت ابو بریز اونجا که میسوزه . امروز شرایط  نظام برحق جمهوری اسلامی همانند دوران امام حسین است اگر مردم پشت نظام را خالی کنند امریکا و انگلیس به سرکردگی اسراییل جعلی ترتیب جمهوری اسلامی را میده .«
 
احمدی نژاد با تشریح دستاوردهای قیام عاشورا گفت : « فاجعه عاشورا قلب بشریت را تا ابد جریحه دار کرده است . اگر امروز قیام حسین زنده است بواسطه امام زمان است که در ایران اسلامی ولایت را زنده نگه داشته است تا زمانیکه به ریسمان ولایت چنگ بزنیم امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. اخیرا متوجه شدم در هفته پیش دانشجویان ولایتمدار در حمله ای گزنده به ساختمان سفارت انگلیس درس خوبی به ملکه جنایتکار انگلیس داده اند ولی سران جنایتکار اروپا ادعا کرده اند سفارت و باغ سفارت انگلیس مورد هجوم اراذل و اوباش قرار گرفته است. در حالیکه سفارت اصلی انگلیس یک ساختمان کوچولو در شمال غرب تجریشه که هیچ صدمه ای ندیده است «
 
احمدی نژاد در  واکنش به شعار یکی از مداحان که نزدیکان احمدی نژاد را جرثومه خطاب کرده بود و به خصوص حدادیان و منصور ارضی که چند ماه پیش خواستار اعدام مشایی شده بودند گفت :« مشایی پاره تن من است و هر کس مشایی را ازار دهد گویی من را ازار داده است و هرکس احمدی نژاد را ازار دهد ایت الله خامنه ای را ازار داده است و هرکس خامنه ای را ازار دهد یعنی الله را ازار داده است»

احمدی نژاد در پایان مراسم  روضه خوانی با حضور در بین دسته سینه زنی با بلند کردن علم 33 تیغه ای به حضرت ابوالفضل عباس ادای احترام کرد و علم را دور میدان شهر ری چرخاند که موجب تعجب مردم و خبرنگاران شد که متاسفانه عکس علم کشی احمدی نژاد توسط محافطان ا.ن ضبط شد.
 
طنز / سرگرمی
 پرشیا رویال